Gå til innhold

hva er dette for no??Volvo B230A

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

Dette er noe av veivlagrene, tipper de er i 'midten' på veivopplagringa. Har du kjøpt nye lager? Isåfall, kan du sammenligne med de nye. Og de som datt ut, passer uansett bare på en plass.

finner ingen plass som de passer sjønner du..har ikke kjøpt nye lager nei..er ikke slitasje på de som sitter der..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare.. Men de skal i selve blokka, i opplagringa, så å si garantert i den midterste. Du legger ei skål nedi grop, og på siden av den, setter du de som du har bilde av, det skal være spor for den.

veivopplagringbn4.jpg

Håper du skjønner dette bildet....

Jeg KAN ta feil, men slik var det når jeg overhalte GTi motoren til min Golf.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sideforskyvningslagre (thrust bearings...prater for mye engelsk...glemmer de norske navnene) de der...og de du hadde der så noe slitt ut. Det er de lagrene som tar opp spennet som clutchen har,når du trykker inn clutchen prøver den å dra til seg veiva,derfor må veiva ha lagerflater på siden av en vanlig bærelagerbane. Ofte i midten...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er thrustelagrene ja. De skal stå på lagerbukk nr 3, altså den i midten, i sidene.

Den ventilen du har avbildet, er Pulse Air systemet.

Napp det vekk, og plugg igjen hullene.

Nei, det der tror jeg faktisk er egr ventilen som noen tidligere nevnte. Pulsair slipper vel luft ut i eksosen, mens denne kjører eksos inn på innsuget.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider