Gå til innhold

Endelig sommerhjula på!!

Ranger emnet

kkgravdal

Anbefalte innlegg

I dag klarte jeg ikke vente lengre, sommerhjula måtte på bilen i dag:). Fikk igjen bilen fra soting av ruter på torsdag, så da ville jeg se helhetinntrykket.. Og det ble bra;). Sotet rutene mine på Mysen Bilglass.

Flere som ikke har klart å vente regner jeg med:)?

K.K. Gravdal

V70 2,4 turbo

V50 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerhjula er på.. litt slitte hjul men har bestilt 4 nye dekk, Michelin Pilot Exalto 205/55-R16

Dere må si hva dere vil om 16" felger. det ser smått ut men det er slitsomt å kjøre med mindre gummi her på vestlandet. Sitter greit på veien med 16" også. :)

Bildet er nede, men det dukker vel opp snart..

img_1250.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk et tilbud på et felgsett på fredagen, så jeg var å så, men de var ikke noe fin så jeg fant ut at jeg skulle lete videre.

jeg har to litt ot spørsmål.

1: hvor brede felger kan man ha på v70 uten at det tar så jæv*ig mye i ved svinging. de jeg har sett på er 8.5, går det greit eller?

2:hvor får man billige (å hvor billige) senkefjerer til v70 gammel type..

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2:hvor får man billige (å hvor billige) senkefjerer til v70 gammel type..

Prismessig vet jeg ikke om de er billige, men bcb.no har for 1900 kr med papirer.

Er disse jeg har på. Var litt problematisk med godkjenning, da det kun står for 850 i papirene. Måtte på volvo og få papirer på at mine org. fjører også var å få på 850. Fikk dette stemplet og så var det i orden.

Mvh.

Urbanius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøkk. Ved nesten full sving så skubber dekka borti plasten i skjermen. Der røyk vel kanskje muligheten for å vise den på EU kontroll med de dekka? 215/45-17.

Trodde det var plass til slikt. Har da sett 18 tommere på disse v70'ene. Hva mener dere?

Jeg har akkurat samme felger som deg bare i 18 tommere. Med 225/40-18 dekk.

Ikke noe problem det.

Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo

Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider