NiX Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Skal nå hvert øyeblikk sende bilen min inn til helakkering, men nå lurer jeg litt på hva dette er? (se bilde) En liksom et belegg som av ett eller annet ruglette materiale som er limt på, men nå har dette begynt å gå i oppløsning og nå lurer jeg bare på om jeg skal få dette området lakkert svart eller om jeg skal prøve å skaffe meg et nytt slikt belegg? noen som vet hvor det kan kjøpes? hva mener dere? NiX Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 ser ut som silikon....aka ikek avfetta ordneltig med tynner, eller vann i sprøyta, mest sannsynlig silikon, om du da ikke har en vannbasert greie som det var så poppis blant bil produsentenfor noen år tilbake... ciaO! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Riv det av å lakk.. vil du ha på ett lignende stoff, så tror jeg steinar stolen eller ei anna amris sjappe kan ha. Noe dem bruker på takene på gamle amricanere bla. klipp ut og legg på;) Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 vinyl trur jeg det heter.. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 silikon vil jeg anta.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by NiX Skal nå hvert øyeblikk sende bilen min inn til helakkering, men nå lurer jeg litt på hva dette er? (se bilde) En liksom et belegg som av ett eller annet ruglette materiale som er limt på, men nå har dette begynt å gå i oppløsning og nå lurer jeg bare på om jeg skal få dette området lakkert svart eller om jeg skal prøve å skaffe meg et nytt slikt belegg? noen som vet hvor det kan kjøpes? hva mener dere? NiX Hva er dette var vel spørsmålet?? Det svarte mellom vinduene du prater på? Det er vinyl.. Bildet er tatt i regnvær riktig? det har jo ikkeno å si. hva har silicon med saken???:rolleyes: Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg