^Malin^ Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Singh_Supreme skrev: trenger ikke en bass kasse som passer perfekt inn i bagasje rommet da?:D:D:DNice bil btw jo hvis du har støpt den selv kanskje ja? jeg har en 10" ståenes baki der med mulig jeg skla gjøre mer baki etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Ikke verst, ikke verst :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 ^Malin^ skrev: jo hvis du har støpt den selv kanskje ja? jeg har en 10" ståenes baki der med mulig jeg skla gjøre mer baki etter hvert det er 2x12" mdf Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Så hinsides bra :D Clean bakfanger og du er i mål! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 postcar skrev: Så hinsides bra :D Clean bakfanger og du er i mål! ja du sier noe! blir vel noe fixz etter hvert! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Noe jeg tenkte når jeg så fronten og panseret, er bakluka svart åå? Veit ikke om det hadde vært no fint men :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olje Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ville gått for svart over taket nedover bakluka å kanskje litt på fangern?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Var noe sånt jeg tenkte på og, trur det hadde vært tøft. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Aha ja.. Så det er sånn denne lilla greia jeg har sett ifra veien ser ut da. Har bremsa godt ned i 60sona der den har stått for å prøve å se nærmere:P Fin bil:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 nj ikke helt enig med det derre svart over taket og ned på fangeren men.. men svart tak kunne blitt bra! :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Oshim skrev: Aha ja.. Så det er sånn denne lilla greia jeg har sett ifra veien ser ut da. Har bremsa godt ned i 60sona der den har stått for å prøve å se nærmere:P Fin bil:) thehe.. ja det er bra.. onkel:coplight har ei lei uvane å stå borti svingen der.. så slakke ned litt der er smart.. er jo ikke så dumt å ha noe pent å se på da en suser forbi der helll dah :P hehe ja slik ser den ut da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 ^Malin^ skrev: nj ikke helt enig med det derre svart over taket og ned på fangeren men.. men svart tak kunne blitt bra! :wonder: Svart tak, svarte klarglass baklykter. Eventuelt svart b-stolpe og speil kanskje også. :) (Mange som har det men :) ) Fin bil btw. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hei! hvilken propp satt du inn etter bakviskeren og hva plomberte du slangen med? :D holder ivrig på jeg oxo ,men får bare tak i skikkelig jalla propp :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 VW Larsen skrev: Hei! hvilken propp satt du inn etter bakviskeren og hva plomberte du slangen med? :D holder ivrig på jeg oxo ,men får bare tak i skikkelig jalla propp :P fikk en på jahre motor.. er bare en slik "jalla" propp jeg har men den funker i alle fall..:) slangen bøyde jeg og satte på ei slange klemme slik at det ike kommer noe spyle veske baki der om en skulle være uheldig og klemme på spaken! hehe.. men det problemet har jeg ikke hatt enda.. :) ¨ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 borabora skrev: Svart tak, svarte klarglass baklykter. Eventuelt svart b-stolpe og speil kanskje også. :)(Mange som har det men :) ) Fin bil btw. :) ja er jo en mulighet.. fare for at den blir lik mange andre sin da jah.. hehe.. er vel greit slik den er foreløpig! men svarte klarglass baklykter hadde kanskje gjort susen.. noen andre baklykter må jeg ha uansett! de som er nå de er ikke fine.. ! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg