Gå til innhold

Suksesshistorie: MS + CA18DET 200SX S13. 331rwhp sålangt.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Du fe hælse han å sæ att han sku ha vore mæ me å hjolpe me mæ å fått start på bmw'n min..

Det har han ikke greid å gjordt på ett halvår..

 

Han vet sikkert kæm det e prat om.. Ikke mæninga og ødelegge tråden din, men bli lei av att han ska ta på se mære eller det han greier å ta seg av..

 

Låve han skal komme og så gir han ikke beskjed om att han ikke kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fe hælse han å sæ att han sku ha vore mæ me å hjolpe me mæ å fått start på bmw'n min..

Det har han ikke greid å gjordt på ett halvår..

 

Han vet sikkert kæm det e prat om.. Ikke mæninga og ødelegge tråden din, men bli lei av att han ska ta på se mære eller det han greier å ta seg av..

 

Låve han skal komme og så gir han ikke beskjed om att han ikke kommer..

 

Hei.

 

Huff da. Ja han har rett å slett et luksus problem, Megasquirt er

i ferd med å bli meget populært og til flere suksess historier

rundt her, til flere vil ha. og nå er det virkelig mange som holder på og skal montere Megasquirt. Nå veit ikke eg om du

har handlet med han eller om du har fått tak i alt selv, men han

prioriterer nå de som kjøper alt med han først som da er ganske naturlig, men hvis du har kjøpt med han så er det vel bare å minne han på dette.

Han er en grei kar som sjeldent sier nei til nye oppdrag, så det blir vel mye jobb.

Hva oppsett er det du skal kjøre med da?

 

Øyvind

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med 2 wastegater ? Blir det mer nøyaktig og sikkert ?

 

 

Hei.

Det er et pulssplitt gren på den motoren og for å skille

pulsene separat så er der to Wastgater.

Det vil si at der er en wastgate for sylinder en og fire og

en wastgate for to og tre.

Og pulsene må være delt hele veien, så det er en utfordring

med colektor for den og må være delt.

Det står en Ar83 turbin med P trim og et kompressorhus

med et GT35 kompressorhjul ganske svær sak.

Og steike den passerer 0 føre 2000rpm! snakket med han i går

og eg mener han sa at der var fult ved 3300 -3500rpm og det er rått.

 

 

Øyvind

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du med org ic enda også,, eller litt større.

Synst jeg ser den på bildet..

 

Han er grei han, men må ikke ta på seg for mye..

Kjøpt alt av han, var og kobbla opp, men kobbla ikke ferdig. Så det lille som var tok jeg.

 

Men etter det har han ikke vært hær..

Så jeg kobbla på igjenn lmm og org hjerne..

Starter og går uten problem og uten kutt nå..

 

Vil ikke bruke mer penger på det når jeg ikke får det til selv. Får dette kan jeg ikke..

Er redd for att kanskje en komponennt kan ha tatt kvelden, siden det ikke blir gnisst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår