Audien Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei, noen som vet om noe interiør til Audi 100, tenker på seter i første omgang, setevarmeren på førersiden smelltett ett hull i skjoførsetet, ble pluttselig jævlig varmt. noen som vet va en høyre fram skjerm koster brukt? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 noen som vet va en høyre fram skjerm koster brukt? koster ivertfall ca 1100 kr for ny ulakka skjerm. Er på jakt etter brukt høgre framskjerm eg og. Var autovernet i veien for deg og?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 koster ivertfall ca 1100 kr for ny ulakka skjerm. Er på jakt etter brukt høgre framskjerm eg og. Var autovernet i veien for deg og?:) okey, var ikke i autovernet, denn har russtet i hjulbuen, ser ikke pent ut. noen abdre som er plaget med litt russt på Audi 100? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Nei de ruster ikke så veldig for de er galvaniserte, lakken bruker og slippe v listene på dørene,er litt brunt der da,jeg vet du får kjøpt to typer skjermer til dem,galvanisert og ikke,mulig det er byttet en skjerm på din en gang slik at du har uten galv.ikke godt og si men det er en mulighet hvis skjærmen er veldig dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Nei de ruster ikke så veldig for de er galvaniserte, lakken bruker og slippe v listene på dørene,er litt brunt der da,jeg vet du får kjøpt to typer skjermer til dem,galvanisert og ikke,mulig det er byttet en skjerm på din en gang slik at du har uten galv.ikke godt og si men det er en mulighet hvis skjærmen er veldig dårlig Tror skjermen er byttet på den siden, den er bære halvgalvanisert, har rust på samme plassene som du har ellers.. Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg