Bård Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Kan dere modde litt på denne passaten? Jeg vil ha alle svarte plast-lister og skjørt lakkert i bilens farge, ny, diskret frontleppe, Svakt sotede ruter (ikke sot rutene foran) og nye felger. Jeg vil ikke ha lavere profil på dekkene. Til nød kan dere sette på 16"-felger (er 15" nå). Sett også på hvite baklykter. Og fiks det der fæle, oransje blinklyset på siden der... Sett i gang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Bah! Orket ikke mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Hvilken del av "svakt tonede ruter" forsto du ikke? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg tok meg kunstneriske friheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Det der kan jo bli en skikkelig fet bil, og den er jo fin fra før. Så hvis du skal ta over den når du får lappen, så ikke ødelegg den med råner-soting. Altså bare soting bak... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 fort å gæli Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 de felgene der. er de fra astra extreeme eller noe sånt eller????:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Det ser bra ut. Jeg hadde tenkt meg litt mer lukkede felger, men det gjør ikke noe. Jeg så en Passat for ikke lenge siden i Trondheim (shell, elgeseter) som var stylet slik. Den så skikkelig fin ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Passat er en veldig pen bil i utgangspunktet. Lett å få den sånn smålig mye penere. 18" hjul med 225/40/18, lakkere helt ned, hvite blinkers, badlook og emblemfrigrill i bilens farge, og svak toning av alle rutene. Da er du i mål! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Måtte prøve litt jeg også.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Var vel ikke helt dette du ba om men... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg glemte nok å be om en ting i min første tråd. Ingen senking... Ellers var Golfys veldig fin. (bortsett fra at det ser ut som det er 20 feitinger som sitter inni...) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg prøvde meg selv også. Ble ganske fornøyd, men jeg fant ikke ut hvordan man kan lage hvite baklys og blinklys. Jeg brukte forresten Picture Publisher, og ikke Photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 For hvite lys så markerer du lyset og trykker på image,adjust og chanalmixer og monokrome eller noe... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by NoLimit Var vel ikke helt dette du ba om men... :rolleyes: Snedig bil,svinger med bakhjula den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg