stigare Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by pahf Snedig bil,svinger med bakhjula den :) det nyeste innen vw! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 MIn version av passaten.... du nevnte ikke noe om åssen felger du skulle ha, bare litt større :P ps. er det diesel? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Litt vanskelig å åpne dørene, men skal det være cleant, så skal det være CLEANT! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 åssen emkka du til bilen så clean da? ps. najs camber angle forrste ;D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Hvor i Trondheim bor du? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by bjaa åssen emkka du til bilen så clean da? ps. najs camber angle forrste ;D Jeg tok ikke hensyn til slike detajer, som bla. a. cambervinkel og slikt. Fant et bra bildet av en stilig felg på nett (fra Work Wheels), og bare smalt den på. Til rensinga brukte jeg cirka en times arbeid med å kopiere områder av bilen, og lime inn over de detaljene jeg skulle ta bort (dørhåndtak, lister osv.) Etterpå korrigerer jeg med å markere området og justere brightness og kontrast om ønskelig, og glatter over kantene med enten healing brush, eller clone stamp. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Funkes, jeg bor på Heimdal. (Poststed heimdal, ihvertfall). Du? tekNetium, det så jo fint ut... Jeg går ut og sparkler med en gang. :rolleyes: Og nei, det er ikke diesel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Bare lurte på - hva vil det koste å gjøre bilen slik? Ikke tenk på felgprisen, men hvor mye koster det for styling (da mener jeg grå plaslister, ny, grå frontspoiler og sånt)? Og hvor kan man kjøpe det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 du trenger ikke kjøpe nye lister osv, du kan jo bare lakkere de gamle ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by elanzer du trenger ikke kjøpe nye lister osv, du kan jo bare lakkere de gamle ;) Det samme gjelder igrunn front listen og da, på fangeren -;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Lakkerte lister er for pingler ;) Mannesmann metoden er å slette det _heeelt_ ut, så karosseriet blir 100% glatt, slett og fint over alt! Bård: Får du tak i et kontrastfylt bilde av bilen bakfra? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Kan ta et i morgen, tekNetium. Jeg tror jeg vil beholde listene... Men finnes det ikke steder som man kan kjøpe slik styling fra? Noen websider f.eks.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Du får jo kjøpt lister som er i orginal fargen til bilen. For Passat Highline leveres vel med lakkerte lister.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Charlottenlund.. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Jada, jonte (den gamle versjonen også?). Men hvor kjøper jeg dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg