Øyvind Ryeng Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 AMG kromfelger: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Tilsvarende bil funnet på AutoDb: EDIT: Legg merke til hvor SYKT mye bredere bilen virker i siste utgaven! :) Bredda på bilen er den samme, men den bare ser bredere ut... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Her er mitt bidrag, ble ikke så alt for bra, men jeg orker ikke sitte så lenge med dette. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Yeah! Tegne-på-pc'n-uten-penn-bilde-som-suger-litt: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Teknetium, så veldig kult ut bakfra, da. I tillegg kunne den nederste plast-støtfangeren eller hva det nå er ha vært lakket grå. Nummerskilt kunne blitt plassert nederst på støtfangeren (istedet for på bagasjerommet, noe som er idiotisk i seg selv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Jonte Du får jo kjøpt lister som er i orginal fargen til bilen. For Passat Highline leveres vel med lakkerte lister.. :) Passat Highline leveres ikke med lakkerte lister som std, er kun V6 motorene (2.8 og 2.5TDI) som leveres med dette originalt. Tror det er de samme listene som på andre modeller bare lakkert, men er ikke helt sikker. Gamlebilen min hadde slike lister org, jeg hadde itillegg lyst å lakke den helt ned men det var ingen lakkversted som ville gjøre dette da listene på døra med 99,99% sikkerhet ville sprikke kjapt pga veldig mye gummi. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg