Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo - Nye bilder fra side 7!

Ranger emnet

flendis

Anbefalte innlegg

Jeg er intr. i felgene dine om du skal selge hvertfall ;p

Hatt lite å gjøre på jobb idag, så har fått slengt på orginalspeila og vaska bilen skikkelig. Blir vel noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb og tenker jeg :) Så skal jeg få slengt på sommerhjula til helga, da det endelig meldes vår!

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Jeg er intr. i felgene dine om du skal selge hvertfall ;p

Hatt lite å gjøre på jobb idag, så har fått slengt på orginalspeila og vaska bilen skikkelig. Blir vel noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb og tenker jeg :) Så skal jeg få slengt på sommerhjula til helga, da det endelig meldes vår!

Kunne solgt til deg, er bare et helvette å sende avgårde. Er bare det... tusing i porto!

Tror det hadde blitt litt i smaleste laget med 7" for deg forran, da du har valsa.. vil se litt rart ut:) Har så stive coilovers at jeg ikke trenger valse, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne solgt til deg, er bare et helvette å sende avgårde. Er bare det... tusing i porto!

Tror det hadde blitt litt i smaleste laget med 7" for deg forran, da du har valsa.. vil se litt rart ut:) Har så stive coilovers at jeg ikke trenger valse, hehe!

Sant det ja, jekligt med den frakta. 7" hadde nok kanskje blitt litt for smalt foran ja igrunn.

Jeg må få smelt ræva i gir å få lakka den bakrutesenkern snart nå. Føler at det er noe som mangler der bak ja :)

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fooooorrrrrbaska shit :(

Har merka at det hadde blitt litt frieksos i det siste, tenkte jeg skulle finne ut hvor det var idag.. JIPPI, grenrøret mitt har sprukket :( Mindre god nyhet igrunn.. Er vel ikke bare bare å sveise dette? Støpejern? Lett for å bare sprekke igjen sikkert..

Jaja, da har jeg litt å rutte med i helga og da

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo ikke så ulik min A4 den der..! Samme frontfanger, bakfanger, sideskjørt.. Men syns faktisk den kledde øyelokk ;)

Planer om å sote rutene?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært lite med oppdateringer her i det siste, men fikk tatt ut grenrøret i helga. Tok på orginalmanifolden igjen i og med at jeg trengte bilen kjapt :)

Fikk sveisa grenrøret i går og resultatet ble mildt sagt perverst overraskende bra. Er sol og sommer her og nu, så se ikke bort ifra at det kommer noen bilder igjen snart :)

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider