Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo - Nye bilder fra side 7!

Ranger emnet

flendis

Anbefalte innlegg

Lenge siden det har vært snø her, men nå sklir jeg tilbake til topic. Få ut noen skikkelige bilder av bilen din flendor, tatt med annet enn mobil:D

Hey, vær nå ikke så frekk! :P Neida, faktisk så er bildene tatt med et Canon D50 da. Men problemet er at jeg ikke forstår meg på kameraet. Pluss at mangelen på fint vær og locations er stor her. :(

Skal på treff til helga som kommer, håper å få tatt noen bilder da, er hvertfall meldt bra vær og :)

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Takk takk :)

Går egentlig ganske greit å kjøre med den sånn, litt subbing blir det jo alltids, men det er slikt jeg klarer å leve med. Fartsdumper er en drøm, dem er bygd akkurat perfekt til bilen :D

(bortsett fra når det er full-lastet bil, da kan jeg bare glemme det)

Er ikke heelt fornøyd med fargen selv, er litt fargeforskjell fra bakdørene og bak + at det har blitt en god del steinsprang. Blir muligens hellakkering til vinteren, samtidig som det da kommer på nytt stylingsett som jeg har liggende.

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå må jeg få valsa mere..

Slapp bilen ned 2 cm til bak, men det vakke sjans, felgkanten sto bom fast i fjøra da. Spacet ut 1 cm uten at det hjalp, så jeg nøyde meg med ca 1,5 cm ned.. Ble igrunn lav og fin, men ikke lav nok :( Meget irriterende det der, + at nå har jeg begynt å subbe i hjulbuene og.. Menmen, jeg ofrer kjøreegenskaper fremfor look. :)

Kommer til å slippe den ned hvertfall 1 cm til frem i morgen, og da får det være sånn, skal på forstillingskontroll på onsdag med bilen.

Noen stemningsbilder

S7000307.JPG

S7000321.JPG

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en vinge til a4... ikke som den du hadde bilde av,men den er rundere... har du noen bilder hvordan eksosen er bygget ut på andre siden????

Skal nok ikke ha noe vinge på denne har jeg funnet ut :)

Har ingen bilder av eksosen, men den er jo grei. Går to rør ut av bakre lyddemper, hvorav det ene bare lurer seg bort til andre siden bak fangeren.

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var ikke mye klaring der nå gitt!

Konge :D

Står litt i helling der, så den ligger ikke så langt ned til vanlig, men ekke så langt unna.. Lukter svidd gummi hver sving jeg passerer i over 80 :p Er egentlig ganske greit det, slipper jeg å griskjøre :P

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står litt i helling der, så den ligger ikke så langt ned til vanlig, men ekke så langt unna.. Lukter svidd gummi hver sving jeg passerer i over 80 :p Er egentlig ganske greit det, slipper jeg å griskjøre :P

Hørtes ikke helt bra ut:P hehe. Sinnsykt fet bil da:) Faller helt i min smak med den stylingen der. Gleder meg til å se bilen med audiringene i grillen. Synes audiingene i grillen er et must på alle audier:) Synes også det er fint med audiringene bak jeg da, men det er det vel endel forskjellige meninger på her.

Har du planer om å gjøre noe med interiør etterhvert og, eller går du kun for utseende utvending? (Bilen har jo egentlig fint interiør fra før så:))

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider