azorpro Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 soundstream, type mule 12" og forsterker. planet audio, 600.5 700watt. 5 kanaler Hvor mye synes dere jeg må betale for dette? Brukt da, vel og merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Mule er vel strengt tatt et rent db-element, produsert for å gi så mye trøkk som mulig ved 63 hz. Men det er jo mulig du vil like lyden av det. Husker ikke hvor mye bassen kostet i sin tid, men "etterkommeren" til forsterkeren går for 2.490,- hos Bilradiospesialisten. Jeg solgte min brukt (uten faktisk å ha brukt den) for ca. 1.500,-, så rundt der en plass om den er i god stand bør være ok. Mule kosta vel rundt 2-3.000? Prisene kommer jo også litt an på hva tilsvarende saker koster i dag. En Mule er en aldri så liten klassiker, men en Soundstream PCW-12 er nok like bra, om ikke bedre til 1495,- med kvittering og garanti og det hele. Avhengig av bruk riktignok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Mule kostet 1999.- nytt på hifi klubben, og det ble ikke solgt mange av dem før vi sluttet med bilstereo den gangen. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg