Gå til innhold

Olje i frostveska

Ranger emnet

Mustang95

Anbefalte innlegg

Har mine tanker rundt pakkninga jeg også. Skal ihvertfall titte på den i morra så blir det sikkert litt skruing på den også.

Er vel lett å skru på den tenker/håper jeg.

har du aldri byttet toppakning? kan jo også være ei lita sprekk i toppen. ville satt meg litt inn før eg bytta. registerinnstillinger, tiltrekningsmoment hovedsakelig. har du gjort slik før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun mekka på Mustang motor og ja jeg har byttet toppakking før.

Hadde bare tenkt å høre om noen som kjente til denne motoren for tips. Det er ikkeno stress å bytte pakkninger på en motor. Og for å se om den er sprekt så må jo toppen av ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun mekka på Mustang motor og ja jeg har byttet toppakking før.

Hadde bare tenkt å høre om noen som kjente til denne motoren for tips. Det er ikkeno stress å bytte pakkninger på en motor. Og for å se om den er sprekt så må jo toppen av ;)

Du klarer nok ikke å se om toppen er sprukket men det er bare å ta en kompresjons test så finner du det ut. Høres nok ut som det bare er pakningen som er gåen. Km stand på bilen da?

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte så vidt det var å skru litt i går, tappa ut frostveska. Er bare olje i beholder'n og ikke i resten av systemet ihvertfall. Tar olja i dag, siden min 1/2" var for stor til 3/8" pluggen så får vi se om det kommer vann først eller ikke.

Krysser fingrene å håper på ikke noe vann først.

Lett motor å skru på ihvertfall :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider