Gå til innhold

min "nye" bmw e30

Ranger emnet

jannis-

Anbefalte innlegg

hei... har nettop kjøpt meg en 88 mod bmw 320i som har litt plast å sånt på seg... tenkte at jeg skal begynne å montere en del stereo i den etter hvert...tenkte også å eventuelt ordne opp litt små skader på fangere og tone/sote rutene... eventuelt en bakruteskygge på bakruten.. den har vel det man kaller m tech inntriør... sleger meg noen bilder å da...

bmw.jpg

bmw2.jpg

bmw3.jpg

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da gitt.. Du har kjøpt gamlebilen min!:D

jupp... har vist d ja... hehe... påkostet en del i motor etter uhell fra han som kjøpte den av dæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hørte det. Men hvordan han har klart det, har jeg INGEN anelse om, for den motoren var faktisk rimelig bra. Foruten luftfilter sak greiene, er det fikset nå?

Misunner deg litt, savner gamle E30'n min gitt.. Jeg som har tatt disse bildene også gitt:) Håper du tar godt vare på den! :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hørte det. Men hvordan han har klart det, har jeg INGEN anelse om, for den motoren var faktisk rimelig bra. Foruten luftfilter sak greiene, er det fikset nå?

Misunner deg litt, savner gamle E30'n min gitt.. Jeg som har tatt disse bildene også gitt:) Håper du tar godt vare på den! :)

var vel sånn at reg reima gitt te hælvette på ca 1300 omdreininger... absolutt alt i toppen er nytt untatt selve toppen og toppdekselet... byttet feks alle ventiler, løftere, tettninger og kammen, for den var blitt nesten rund... han kostet på motoren ca 22000... så det finnes ikke det velkjente bmw kaklet lengere da... hehe... luftfilteret har det blitt sveiset rør og brakket i rustfritt stål nå, så det er bra... skal ta godt vare på den bilen ja, skal ordne opp de småfeilene som er på fangerne... så tenkte jeg å bygge stereo og sote/tone rutene.... blir vel en del nyere bilder av den når jeg får gjort en del ting med den... og når snøen har forsvunnet.... hehehehehehehe.....:worshipbm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil:) spes fargen. men ikke kanskje vurdere å kaste stylinga så langt bort du får den da? å sette på m-tech II elns?:)

Jeg anbefaler han å ikke gjøre det...

M-Tech 2 begynner å bli kjedelig, ALLE skal ha det nå til dags.. Nei, fiks opp stylinga som er på, så har du en bil folk snur seg etter! *Snakker om erfaring* hehe:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-Tech 2 begynner å bli kjedelig, ALLE skal ha det nå til dags.. Nei, fiks opp stylinga som er på, så har du en bil folk snur seg etter! *Snakker om erfaring* hehe:)

Er jo ikke sikkert at folk snur seg fordi de synes bilen er fin. :hellothere:

Hekken er for brutal etter min smak. Fronten er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE skal ha M-tech II ja, men 5% av de gjør det faktisk!

Det går MANGE uker mellom hver gang jeg beskuer en M-tech E30.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Er jo ikke sikkert at folk snur seg fordi de synes bilen er fin. :hellothere:

Hekken er for brutal etter min smak. Fronten er grei.

Kunne ikke fått sagt det bedre selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... ja delte meninger om hvordan stylingen er på bilen... sideskjørtene kommer på til sommeren, grunnet at det er ikke noe sæli å ha de på nå som det ligger litt snø på veien enda... stylingen på bilen synes jeg er utruli fin, så den blir på bilen, men kansje det blir noen modifikasjoner på bilen underveis... skal prøve å motere stereo etter hvert, men fant ut at den cerwin vega strokeren som jeg har, ikke går inni bilen, så den blir lagt ut for salg/bytte mot 2 12 tommere eller noe sånnt... blir muligens skiftet felger etter hvert til noen felger som ikke bygger så mye ut... bare å sende på en pm hvis noen har noen bra 12 tommere som er i inntresse i å bytte i en cerwin vega stroker 15 med kasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider