Gå til innhold

230et stopper på tomgang..funnet feilen:)

Ranger emnet

_MazdaPowah_

Anbefalte innlegg

Har endeli funnet felen nå:) Var releet til innsprøytningen som var problemet:) det releet som sitter bak sikringene der hadde dårlige loddepunkt som gjor at når de ble varme så utvidet de seg og det ble ikke kontakt. Har varmet opp alle loddene på releet så satser på det funker nå:) vist ikke må jeg få meg et nytt..var en annan kar rundt her som hadde akkuratt samme problemet:)

Prøvde å bytte både LMM, bensinpumperelee og filter før jeg fann ut hva som gjor det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven......åssen fixa du det a??...bare reiv av plastikken og lodda sjøl??....for kan tenkes at det er samma feil på min bil

Prøvd å sjekket bensinfilteret eller LMM eller noe sånn?

Vist du vil sjekke releet så tar du det bare ut å drar av det plastdekselet som er rundt..da ser du alle de loddepunktene på den platen..så er det bare å varme de opp med en loddebolt til de blir flytende:) eventuelt tilføye litt loddetinn om de ser virkeli ille ut:P Med meg såg du at der var noen sprekker i loddetinnet på noen plasser..Releet ligger foresten helt til venstre og i den midterste rekken vist du sitter inni bilen å ser på releene:) Er et kvitt stort relee

raskeste er vel bare å finne en som har et fra før å bytte me han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sjekka LMM....for det veit jeg ikke åssen jeg gjør???.....jeg har nytt bensinfilter...ca 3 uker gammelt...kikka litt på den hvite saken...dro av plastikken..men allt så greit ut...var et sted som var litt mistenkelig da men...kunne ikke lagt opp et bilde av åssen din så ut ??

Volvo 945Lt..

Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sjekka LMM....for det veit jeg ikke åssen jeg gjør???.....jeg har nytt bensinfilter...ca 3 uker gammelt...kikka litt på den hvite saken...dro av plastikken..men allt så greit ut...var et sted som var litt mistenkelig da men...kunne ikke lagt opp et bilde av åssen din så ut ??

Enkleste er vel å bare bytte LMM med en annen:) samme med det releet. Har ikke bilder av det dessverre:( Men det var ikke VELDI lett å se det..så bare at det var litt dårli lodding somme plasser..men vist du allerede har tatt det ut så er de bare å ta en tynn loddebolt å varme de opp til de smelter sann den ser bra ut igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider