Gå til innhold

Ny funksjon angående innleggsvisning?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hallo.

Lurte bare på om det var mulig å fikse sånn at man kunne få opp en liste over alle innleggene folk har skrevet i forskjellige tråder, og ikke bare antallet.

Bilde for å illustrere:

Utennavn2.jpg

Altså om det hadde vært mulig å lagt til en funksjon sånn at man kunne trykket på antallet innlegg en person har skrevet i en tråd, forså at man fikk opp en liste over alle innleggene, sånn at man hadde sluppet å gått igjennom hele tråden for å finne de enkelte innleggene av de enkelte personene. Om folket forstår.

Mads Kristian

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, kan hende systemfolka har et svar på dette?

Min egen løsning på dette er å bruke "Search this thread" /"søk i denne tråden(?)" i menyen øverst. Ev søker jeg på brukernavn og aktuell tråd/forum, så får jeg opp alle innleggene som et svar. Ikke den beste løsningen, men det funker til en viss grad.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men litt tungvint det og.

Og når man søker etter innlegg av en person i en tråd, så får man bare opp topicen på den aktuelle tråden, og ikke hvert enkelt innlegg av den personen du vil se innlegg av i den tråden. Om jeg forstod metoden din riktig og vi gjør det på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker på det samme ja, men jeg får de opp som enkeltinnlegg. Er en knapp et sted når du søker som spør om du vil ha treffet presentert som tråder eller innlegg. Eneste ulempen med det er at når folk quoter andre i hytt og gevær fyller quoten opp forhåndsvisningen.

Hører du ikke mere her får du sende en PM til øvrigheta. Er vel Marius som er systematoren her på bruket. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, har aldri sett den knappen før hvor man kan søke etter kun innlegg:) Ikke det at det var noen suksess uansett, for fant ikke stort når jeg prøvde det.

Får gjøre det, ja, hvis ikke noen av adminene ser innom tråden her og gir meg et svar:) Kunne ihvertfall tenkt meg den funksjonen, om det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider