|Massern| Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hallo. Lurte bare på om det var mulig å fikse sånn at man kunne få opp en liste over alle innleggene folk har skrevet i forskjellige tråder, og ikke bare antallet. Bilde for å illustrere: Altså om det hadde vært mulig å lagt til en funksjon sånn at man kunne trykket på antallet innlegg en person har skrevet i en tråd, forså at man fikk opp en liste over alle innleggene, sånn at man hadde sluppet å gått igjennom hele tråden for å finne de enkelte innleggene av de enkelte personene. Om folket forstår. Mads Kristian Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ja? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Ingen med "autoritet" som har noen innspill? Jeg synes dette hadde vært veldig kjekt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg skjønner hva du mener, kan hende systemfolka har et svar på dette? Min egen løsning på dette er å bruke "Search this thread" /"søk i denne tråden(?)" i menyen øverst. Ev søker jeg på brukernavn og aktuell tråd/forum, så får jeg opp alle innleggene som et svar. Ikke den beste løsningen, men det funker til en viss grad. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Joa, men litt tungvint det og. Og når man søker etter innlegg av en person i en tråd, så får man bare opp topicen på den aktuelle tråden, og ikke hvert enkelt innlegg av den personen du vil se innlegg av i den tråden. Om jeg forstod metoden din riktig og vi gjør det på samme måten. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Vi tenker på det samme ja, men jeg får de opp som enkeltinnlegg. Er en knapp et sted når du søker som spør om du vil ha treffet presentert som tråder eller innlegg. Eneste ulempen med det er at når folk quoter andre i hytt og gevær fyller quoten opp forhåndsvisningen. Hører du ikke mere her får du sende en PM til øvrigheta. Er vel Marius som er systematoren her på bruket. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Aha, har aldri sett den knappen før hvor man kan søke etter kun innlegg:) Ikke det at det var noen suksess uansett, for fant ikke stort når jeg prøvde det. Får gjøre det, ja, hvis ikke noen av adminene ser innom tråden her og gir meg et svar:) Kunne ihvertfall tenkt meg den funksjonen, om det er mulig. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Tatt til ettertanke. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Endelig et svar. Ja, det syns jeg dere burde gjøre:) Kan være morsomt, og ikke minst kjekt, å se hva man har skrevet i de forskjellige trådene uten at man må bla igjennom flere sider. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg