LangFørr Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Lurte på om man kan kappe vekk hjulbrønnene på 245, siden jeg har hørt at det er kommet nye regler om at man ikke trenger reservehjul lenger (regnes som ekstra utstyr), og at kravet er at man har dekk tetnings spray i bilen bare.. Noen som vet noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 du kan kappe det bort, er jo ingen som kan tvinge deg til å ha reservehjulet akkurat der. du kan jo ha det liggende en annen plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ja,du kan kappe de vekk..MEN du må ha med deg et hjul eller dekkskum.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 er det låv å bytte ut dekket med skum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Må nesten være lov siden mange nye biler nå til dags leveres org. med dekkskum i stedet for reservehjul.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Er vel en liten kompressor også i de nye bilene sammens med den tetteboksen. Var slik på touranen jeg kjørte taxi med Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg