Gå til innhold

Pumpet på gassen - fikk bot

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rett å slett sinnsykt..!

viser jo atter en gang at det noske rettsystemet føyer seg slik som politiet og påtalemyndighetene vil og ikke etter fakta opplysninger...

politiet er trent i å se slike ting... BS!

hadde han vært trent i å se noe som helst hva bil angår hadde han forstått problemet å heller gitt beskjed til fyren om å få fiksa det der( for eks en visning ved nærmeste biltilsyn om 4dager)så dem kunne sett at dette var i orden da.... ikke laget en sak om hvor mye han bråka osv.....

ENHVER MAKTSJUK SNUT KAN BRENNE I HELVETTE ETTER MIN MENING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet er og blir idioter....alle som en har jeg fått inntrykk av!

De gjør hva faan de vil, og vi kan ikke gjøre en dritt med det.

Synd men sant.

Jeg er jo blitt fotgjenger pga. maktsyk purk.

Blir vel fotgjenger i mellom 8-11 måneder pga. en psykotisk politimanns forklaring, enda det har vært flere vitner som har talt saken til mitt favør.

Men, neida, får vel bare bite det i meg og gå og være bitter, men jeg kommer til å være veeldig lite samarbeidsvillig i fremtiden!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk noen "ok" purk.

Her ivertfall. Kjører man med parklys og spredere midt på mørkeste natta, blinker de bare med langlysene og ber deg slå de av :P

Kjører du for fort, ber du bare på dine knær (etter erfaring), så går det seg til. I noen tilfeller ivertfall :P

Men provoseres enda av dette tilfellet. Det finnes noen maktsjuke snuter der ute. DET er ikke til og slå under en stol!

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ende over, og legger meg under!

Er det muuulig?? En politimann er trent til å spise smultringer og drikke kaffe. Samt skrive ut forelegg!

Har ikke hatt tillit til politiet på flere år, og det synet endrer jeg ikke etter å ha lest dette!

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Vet garantert hvem den mongoen av en politimann er. Stopper han deg så får du garantert bot uansett om du har gjort noe galt eller ikke, som regel så finner han en grunn.

Alle som har noe som helst opphav fra Mo i Rana vet hvem denne politimannen er garantert.

2000 VW Passat TDi 4-motion

2001 Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Vet garantert hvem den mongoen av en politimann er. Stopper han deg så får du garantert bot uansett om du har gjort noe galt eller ikke, som regel så finner han en grunn.

Alle som har noe som helst opphav fra Mo i Rana vet hvem denne politimannen er garantert.

ja, men du må jo for all del ikke glemme at dette er jo en mann med høy tillit fra statens side og at han er jo meget godt trent i å observere allmennheten og deres aktiviteter....

:hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et strålende eksempel på utsøkt politiarbeid utført av profesjonelt trenede tjenestemenn, med perfekt oppfølging av rettsvesenet slik at de skyldige, kriminelle lovbryterne får den straffen de fortjener...

...eller ikke. Glem Politi, dette er Idioti... :angry:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at dersom denne saken er fremstilt korrekt har politiet her opptrådt noe uheldig. Politiet burde kreve bytte av gasser, og la det være det.

Er'u fjern eller? :hellothere:

Hvis saken er fremstilt korrekt, har politiet driti kraftig på leggen... I Norge reagerer alle så lenge man befinner seg over tomgang uansett...

Er utrolig mye politiet skulle fokkusert på når det gjelder bil.

Jeg personlig kjører utrolig mye, og er ganske oppegående bak rattet, og ser at mange såkalte "normale" folk ikke burde ha lappen overhodet...

Folk kommer i de utrolige svære Corsa B'ene og De enda større peugeot 205'ene sine, og må ligge midt i veien siden de ikke vil ha mindre bil. Jeg derrimot, kjører min lille Volvo 740 og klarer fint å kjøre der med en anne bil i motsatt kjørerettning...

Andre steder, kjører de og nøler og forhindrer annen trafikk, vimser bak rattet, gir ikke klare tegn til hva deres "neste påfunn" er, og noe de er UTROLIG dårlige til å gjøre, er å gjøre seg opp en kjørerute velge riktig fil de skal ligge i og hvilken hastighet, som går utover sjåførene bak igjen (Les: meg)

I mine øyne er bil tydelgvis bare egnet for entusiaster...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er'u fjern eller? :hellothere:

Hvis saken er fremstilt korrekt, har politiet driti kraftig på leggen... I Norge reagerer alle så lenge man befinner seg over tomgang uansett...

Er utrolig mye politiet skulle fokkusert på når det gjelder bil.

Jeg personlig kjører utrolig mye, og er ganske oppegående bak rattet, og ser at mange såkalte "normale" folk ikke burde ha lappen overhodet...

Folk kommer i de utrolige svære Corsa B'ene og De enda større peugeot 205'ene sine, og må ligge midt i veien siden de ikke vil ha mindre bil. Jeg derrimot, kjører min lille Volvo 740 og klarer fint å kjøre der med en anne bil i motsatt kjørerettning...

Andre steder, kjører de og nøler og forhindrer annen trafikk, vimser bak rattet, gir ikke klare tegn til hva deres "neste påfunn" er, og noe de er UTROLIG dårlige til å gjøre, er å gjøre seg opp en kjørerute velge riktig fil de skal ligge i og hvilken hastighet, som går utover sjåførene bak igjen (Les: meg)

I mine øyne er bil tydelgvis bare egnet for entusiaster...

da skulle du virkelig ha prøvd å kjøre litt semi.. :)

det er da man virkelig får oppleve hvor flinke disse "storbilfører`ne" er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skulle du virkelig ha prøvd å kjøre litt semi.. :)

det er da man virkelig får oppleve hvor flinke disse "storbilfører`ne" er....

Jeg og en kompis ble presset ut i en grøft av ei gammal dame i en Polo, heller grøfta enn møtende bil's front, hun peiste videre som ingenting hadde skjedd...

vi kjørte en Audi 80, trenger ikke en semi for å legge merke til disse "storbil" sjoførene :p

back on topic da..

Buick'en min, dauer når den er kald, om jeg ikke holder litt gass, hvis poletiet hadde prøvd å gi meg bot for det...

vel.. vet ikke hva jeg ville ha gjort... virker liksom så ulogisk å bli bøtlagt for å holde bilen gående i et kryss...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor 50 meter fra en lokal politistasjon og ingen der har noengang sagt noe om noen av bilene jeg har hatt oppigjennom tidene.. mange som har bråket endel mer enn hva en sliten gammel 17m gjør hvertfall..

snutkar`n i dette tilfelle kan jo umulig ha det helt bra med seg selv...

og kan umulig være trent til å observere slike ting med et trent øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider