Go-carter Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har øvelseskjørt i, tja, 8 mnd nå(et-par tusen km iallefall) og ALDRI kjørt forbi en politikontroll... :) ang. dittvalg.no: Autofil(trur jeg) testa omtrent allt de hadde, og konkluderte med at alle varsla bittelitt for seint, men laserjammeren funka knallers! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hei nå har jeg hatt lappen ganske nøyaktig ett år og på den tida har jeg blitt stoppa 3 ganger i teknisk kontroll (kjører gammal mazda med masse lys og stæsj mao en magnet for slike kontroller)og faktisk kjørt forbi ei gang UTEN å bli stoppa :hvaskjera har kjørt igjenom 3 laser kontroller. blitt stoppa i 1 promille kontroll som faktisk er den eneste promille kontrollen jeg har sett i løpet av året, noe jeg syntes er veldig trist og leit, de burde ha flere promille kontroller enn tekniske kontroller. MEN du skal ikke komme og si at sjansen er liten for og bli tatt, ijallefall ikke her i byen, kansje om du bor i langtvekkistan men ikke i kr.sand en kompis av meg fikk faktisk farts bot bare noen timer etter at han hadde fått lappen :P Når det er teknisk kontroll i Lillestrøm ved Norges Varemesse slipper ingen unna, det sørger sivil S60 for. Så du har vel lite å klage på om du bare har "kommet deg unna" én gang :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg