Gå til innhold

Hvordan få sponsor?

Ranger emnet

Dammed

Anbefalte innlegg

Jah nå har jeg endelig laget meg en handleliste, men så var det noen som dro i håndbrekket. Har ikke nok cash til det hele. Og da tenkte jeg på sponsing.

Hvordan skal man gå frem når det gjelder sponsing?

Tenkte å få et eller annet firma til å bygge mitt bilstereo. Jeg eier en Toyota Celica 2000 mod (T23 med 143 hk). Tror dere det er noen mulighet til at jeg får sponset litt bilstereo?

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei blir rimelig sykt anlegg:

Hifonics Herc + 2 x Chaos

2 x MTX Audio 9515

Pioneer AVH-P6800DVD (dobbel din dvd spiller med touch screeen)

4 x Infinity Perfect 6.1

Kinetik HC 2000 og 1400.

Og masse kvalitets kabler og annet tilbehør.

Men hvem bør jeg spør etter sponsing, og hvilke firmaer bygger stereo? Bor i Sarpsborg så noen på østlandet hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på hvor mye sponsing det er snakk om.

Å få delsponsing er ikke så allverdens vanskelig om du har ett greit prosjekt på gang, og enda lettere om du har noe tidligere å vise til.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audio-Team: Jeg skal ikke bygge nei, men det firmaet som jeg skal få det evt bygget hos har selvsagt bygget andre biler før og da kan de henvise til dem.

Audio-art: Har ikke kjøpt utsyret ennå, har lagt opp en handleliste, men denne lista kan sikkert bli modifisert hvis jeg får pioneer som sponsor elns. Hvorfor vil ikke et firma bygge, de får jo betalt for å jobbe?

cossie power: Nei sant det, men hadde ikke hatt noe imot å gå for full alpine f.eks.

Men er det ingen firmaer som bygger gratis mot evt reklame på bilen elns?

Men hvordan blir man f.eks. sponset av alpine e.l. Må man ha masse av kontakter, eller hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke noe problem å få noen til å bygge for deg,så lenge du vil betale?

hva mener du med sponsing? halv pris? gratis? 30% avslag? er ikke noen vits i ringe direkte til noen importører er jeg redd,måten å gjøre det på,er å gå til en forhandler å spørre om en god deal. Men vist dette er ditt første bygge,og ikke har noe å vise til,så vil ikke de helt store tibudene dukke opp tror jeg.

Du må nok begyne fra "bunnen" av,å jobbe deg oppåver,ved å fks vinne noen konkuranser osv.

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, men som sagt 3 ganger tidligere så blir dette teknisk sett ikke mitt bygg, da jeg vil få det bygget og da kan firmaet vise til andre bygg. ;)

Sponsing, vel mest mulig selvsagt, hadde vært konge med over 50%.

Men har noen forslag til firmaer som bygger stereo i østlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo lov å drømme men tror ingen jobber gratis eller gir 50% på ett slikt prosjekt .

Finnes mange dyktige montører men du må nok betale for et bra resultat .

Kjøper du utstyr hos en forhandler og betaler bra for det kan det jo hende monteringen kan gjøres rimelig .

Eller du kan betale skikkelig for monteringen så blir det avslag på varene :)

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, skjønner, men dere som er litt lengre i gamet enn meg, hvor mye koster det sånn ca å få bygget dette:

Basskassa skal ha venstre og høyresidevegg av glassfiber, bak og front sidevegg samt topp og bunn skal være av 22 eller 24 mm mdf og det skal gå en plate midt på som skal stive opp hele basskassa og dele den slik at det blir to basskasser. Basskassa blir portet og den kommer til å fylle opp hele bagasjen sånn ca.

Ellers så blir det bytte av høytalere og av spiller (dobbel din orginalt). Eneste mod med høytalere blir å lage hull i plastikken for diskantene bak. Er coax bak.

3 Forsterkere vil bli montert på topp plata

Det vil bli batteri bak (Hc2000) og framme så vil jeg selv montere et hc1400 batteri.

Hvor mye tror dere det koster å få dette bygget, bare sånn ca?

edit: Alt av kabler, sikringer etc skaffer jeg. Blir vel bare materiale for basskassa og evt noe materiale for diskantene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider