Dammed Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Vil GJERNE det, men har ikke noe sted å jobbe på... Verktøy har jeg heller ikke, men det kunne jeg kjøpt/lånt. Så hvis noen vil låne meg deres sted så ville det vært flott:rolleyes: (lov å drømme?) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 1: "Jeg skal ikke bygge nei, men det firmaet som jeg skal få det evt bygget hos har selvsagt bygget andre biler før og da kan de henvise til dem." 2: "Har ikke kjøpt utsyret ennå, har lagt opp en handleliste, men denne lista kan sikkert bli modifisert hvis jeg får pioneer som sponsor elns. Hvorfor vil ikke et firma bygge, de får jo betalt for å jobbe?" 3: "Men er det ingen firmaer som bygger gratis mot evt reklame på bilen elns?" 1: Du skal ha noen til å bygge for deg, gratis, som spons mot reklame på bilen? 2: Du skal ha utstyret som de i pkt. 1 skal installere med kraftig rabatt (spons) fordi de i pkt. 1 har mye erfaring? 3: Det firmaet fins nok ikke, dessverre, med mindre det heter "Konkurs Inc." Ref. ditt spørsmål som jeg her har kalt "2", siste setning: "De får jo betalt for å jobbe". I dette tilfellet gjør de faktisk ikke det, du tilbyr dem i praksis en utgift (mann i arbeid og materiell) mot å få reklamen sin på en helt vanlig bil. Å betale for reklame er helt vanlig, men all reklame er ikke like god reklame... Hadde du hatt en Toyota Supra med 500HK som var gateregistrert hadde sikkert saken stilt seg annerledes, men like fullt måtte du sikkert bidratt en del selv, enten med arbeid eller varene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Vil GJERNE det, men har ikke noe sted å jobbe på... Verktøy har jeg heller ikke, men det kunne jeg kjøpt/lånt. Verktøyet du TRENGER koster under 2000,- av OK kvalitet, plass å stå får du garantert lånt/leid om du hører litt rundt! Men kompetansen og skillsene til å bruke utstyret - priceless! Kommer kun ved erfaring. Har samme problem som deg når det gjelder plass, men jeg skal alltids få det til likevel. Er så gøy å bygge selv, og det kommer fra en som meg - helt uten skills! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 nei nei, utsyret skal jeg mest sannsnylig skaffe selv uten noen form for rabbat, men tenkte litt over om det er firmaer som bygger mot evt reklame på bilen? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 skal du få sponsorer så mye du regne med å må legge ut en god del penger i utstyr.. krevet litt planlegging og cash. forhandlere vil jo at du skal ha et anlegg som er verdig sponsing. noe som blir lagt merke til. Jeg har fått mye hjelp av Anders.. lell om jeg har sponsorer på min bil må jeg legge ut veeeeeldi mye.. Første gangen jeg fikk sponsor på en bil var av bilekstra.. de ordnet gode priser på et anlegg til meg fra pioneer.. hør deg litt om med de eller andre relevante forhandlere.. 50% kan du drømme lenge etter av pioneer ihvertfall. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 50% kan du drømme lenge etter av pioneer ihvertfall. Ja det blir nok ikke lett uten å ha noe å vise til fra før hvertfall... Men det tror jeg nok gjelder uansett hvilket merke du vil ha. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hvis du tenker deg litt om, så tror jeg du skjønner at dette ikke er mulig. Som en sier her tidligere så ville du nok hatt bedre sjanser om du hadde en slags "superbil" som ble lagt merke til fra før. Om du har reklame på siden for noen som eventuelt bygger dette så må du vise produktet til folk for at reklamen skal være tjenende for firmaet. hjelper ikke at du kjører gjennom byen 2 ganger om dagen med reklame så lenge det ikke kan forbindes med et produkt. Et firma som går bra trenger ikke reklame på 1 bil for å få kunder. de får flere kunder av ros fra tidligere fornøyde kunder som "skryter" av dem. Det billigste du kommer til å få kjøpt utstyret for er innkjøpspris om du er virkelig heldig! Billigste måte for deg å få det bygd på om du ikke skal gjøre det sjøl er kanskje å få en møbelsnekker eller en tømrer med tolmodighet til sånt pirk å bygge noe svart for deg. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har mer eller mindre sponsor selv, og det gikk til at jeg kom i bekjent med folk, hadde godt utstyr fra før av, en del kunnskap og en bra bil og bygge stereo i, og at stereoen er synelig på en måte. Med synelig mener jeg at jeg deltar på db drag og er mye innen for feltet og viser frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 c20let2k og Doser_86: Vel jeg skal komme på treff så snart bilstereon blir i boks. Så det blir synlig. Og det anlegget jeg har vil bli lagt merke til i byen som igjen reklamerer for et firma, og hvis du hører bilen og ser den ene raklamen på siden så vil de fleste skjønne at firmaet: XyX er et firma som driver med bilstereo. Men har vurdert nå lån, så får se hva det blir ut av det. Men det jeg lurer på NÅ er hvem driver med bilstereo bygging på Østlandet? (østfold, oslo, akershus) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Men har vurdert nå lån, så får se hva det blir ut av det. Har du vurdert å ta lån på bilstereo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ja, hva så, får et gunstig tilbud fra banken min på forbruks lån. Men noen som kan ramse opp firmaer som driver med bilstereobygging, slik at jeg kan ringe dem og sjekke hvem som gir meg best tilbud? :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 send meg en mail, så kan vi snakke litt sammen...kan være interessant å bygge noe av moroa for en billig penge, og om du velger andre merker, kan du få en latterlig god pris på en del...men full spons er uaktuelt...(gratis varer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 du har mail. ;) Tips til andre bilstereo byggere? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 http://gundersenautoparts.phpbb24.com/viewtopic.php?t=13 Se der du, kan hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg kan hjelpe deg med å få importert grisebillig stereo fra USA, og så kan du bygge for egen maskin. Learning by doing. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg