Gå til innhold

130amp dynamo

Ranger emnet

1984GTD

Anbefalte innlegg

Kom over en kis som selger en 130amp dynamo. Kanskje en på forumet her?

Vil en så stor dynamo på en golf II gtd funke greit? Altså at det ikke blir for mye spenning på batteriet, ledninger o.l?

Hvor får jeg ellers tak i lister for å ha på siden av bilen, dørene? Syns det er for lite linjer, ser mere ut som en boks nå. Eller er det noen som har forslag til annet det går ann å gjøre enn lister?

Ellers skal det på felger og senk til påska. Vet ikke helt om det blir 60/60, 40/40, eller mest sannsynlig 60/40.

Uten lister:

http://i72.photobucket.com/albums/i177/Tonningaft/VW%20GOLF%20GTD/IMG_5743.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er vel egentlig penest uten lister.. synes du burde investere i en ny bakluke oxo da den var veldig stygg med en gummi lista rundt hele.. har 2 bakluker om du er int.. ene er fra en gti med kun den lille gti spoileren på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er vel egentlig penest uten lister.. synes du burde investere i en ny bakluke oxo da den var veldig stygg med en gummi lista rundt hele..

Må si meg uenig med deg der. Syns den lista gjør seg på bilen.

Har enda ikke kjørt forbi eller sett andre golfer med lik liste på bakluka. Tingen er å ha noe eget. Folk flest syns vel kanskje den lista er stygg siden ingen kjører med den.. :P

Kjører til info med takstativ nå også. Blir faktisk et litt seriøst preg over den som gjør det kult. Holder på gammel stil jeg, ikke tonede ruter og annet stæsj. Til sommeren skal bilen være en god del freshere da, og takstativet forblir sikkert på da også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å fortsette off topicen, så synes jeg du helt klart må ha den heldekkende baklukepoileren på bilen! Gir bilen et spesielt særpreg:thumb

Ellers så synes jeg at 60/40 senk blir litt lite. 80/60 er mer tingen siden du mest sannsynlig skal kjøre med 15"ere, og da trenger heller ikke skjermbuene så mye arbeid for at det ikke skal subbe. Men husk å kjøpe senkedempere når du skal senke, hvis du ikke vil miste all kjørekomfort etter et par måneder. Senkefjører + originaldempere = ikke å anbefale i lengden.

Dørlister har de mest sannsynlig her, her eller her.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider