stepside Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hei. Tenker å sette inn en TrueTrack diff. Er det noen som vet et verksted som KAN gjøre dette i oslo/østlandsområde? Dette er ikke spesielt vanskelig (tenkte først gjøre det selv) Det er mange som monterer en diff men alle jeg har snakket med (sverre kahrs o.l) setter inn auburn, og det vil jeg ikke ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 anders ringstad Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Takk for tippset! Fint visste ikke at anders ringstad gjorde slike ting, snakket akkurat med han i dag om noen motorting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 [pirke]TrueTrac[/pirke] Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 [pirke]TrueTrac[/pirke] Hva betyr dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Hva betyr dette? At du skrev det feil :hellothere: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 At du skrev det feil :hellothere: Språkpoliti på forumet......sukk :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 gkn unikardan gjør det vel. Dvs det som het fredriksen og co før. De tar jo alt av bakaksler. Men dette er rimelig enkelt å gjøre selv og. Litt avhengig av hvordan bakaksel du har såklart. JEg satte nettopp detroit locker nedi 8 og 3/4 min (mopar), DIGG med skikkelig sperre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 gkn unikardan gjør det vel. Dvs det som het fredriksen og co før.De tar jo alt av bakaksler. Men dette er rimelig enkelt å gjøre selv og. Litt avhengig av hvordan bakaksel du har såklart. JEg satte nettopp detroit locker nedi 8 og 3/4 min (mopar), DIGG med skikkelig sperre. Hva slags utstyr brukte du for å få forspennet på lagrene og klaringen mellom solhjul og pinion riktig? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hva slags utstyr brukte du for å få forspennet på lagrene og klaringen mellom solhjul og pinion riktig? Mener du "back-lashen"? Da brukte jeg måle-ur. Forspenning: fulgte service-manualen. Service manual kan jeg veldig sterkt anbefale. Åssen aksel driver du med? Det er VELDIG mye hjelp å få fra amerikanske internett-forum, og derfor behøver du ikke engang å svi av penger på service manual faktisk... Bytta kun diffen, da utvekslingen min ikke kom før for noen dager siden. Så derfor slapp jeg å Shimse opp pinjongen på nytt. (EDIT: brukte altså samme utveksling som allerede satt der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Volvo 740 har en Dana 30 originalt, men på prosjektbilen blir den blir bytta til en GM10-bolter eller en Dana 44... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg