Gå til innhold

-Supraguy-: Mercedes E300 Drift. Skrota.

Ranger emnet

-Supraguy-

Hvor mange kg tror du jeg får av bilen? (gratis)  

138 stemmer

1. 1. Hvor mange kg tror du jeg får av bilen? (gratis)

• 25-65kg
      15
    • 65-100kg
      24
    • 100-140kg
      41
    • 140-200kg
      43
    • 200 -300kg
      15

Anbefalte innlegg

Satser iallefall litt :)

Det er egentlig litt deilig å bare kjøpe en billig bil også sladde med den på bane... Når man prøver å drive det litt mer seriøst tar jo kostnadene av til himmels og man får kjøre mindre og mindre dess mer ekstremt det blir... :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, den ble pressa helt til den tok kvelden ja. Vet ikke hva som er feil? Vil ikke starte, bensin pumpa går og gnist på ene pluggen hvertfall.

Var vått i begynnelsen. Rett før den røk så hadde det tørka opp og dekka ble bare varmere og varmere. Hehe. Tok de noen bilder eller filma da sæther?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Synd at ikke en kjeft har bilder heller da.

Så bytter du ikke motor da supraguy, du har jo gjort litt med bilen, og motorbytte er jo ikke all verden?

Trøste deg med at jeg har varmskjært motorer jeg og, det er svært fort gjort!

Hva blir neste drifting prosjekt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten. :)

Problemet er at jeg går på skole og har ikke noe penger.

Var inne på tanken på å spare opp til en "billig" v8'er, men da blir drivakslene et problem. Tror ikke de vil tåle det.

Og 1 juni er det full årsavgift.

Har noen få bilder fra dagen.

53_IMG_2039_1_re.jpg

13_05_0720096-re.jpg

13_05_0720018-re.jpg

Neste drifting bil? Tja. Blir vel kadetten det da som først planlagt. Men mye arbeid på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe bilder, utrolig kjedligt med motoren.. :( men men på tide og begynne på kaddeten litt, veit det er kjedligt, har ikke jobbet på omegan selv på 3-4 uker pga er møkk lei alt!!har lyst og få tilbake c20let motoren også!! :( men men

gå og slip litt rust på kaddeten og Wurth og overmal fort, holder med og legge på litt klarlakk,,,eller noe annen billig lakk, poenget er og få det tett vettu, så kan du slipe bort dette til du skal helakere...og legge på ny wurth kansje :) eller litt mere :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider