high octane Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 (endret) Det er dem som kommer i møte.. og de bilan som man har i speilet med ETTER-monter xenonlys uten AUTOMATISK høydejustering. Jeg stopper bilen bak viss mulig å går ut av bilen tar lykta mi å knuser de lyktene uten å nøle. Dem er U-LOVELIG og trafikkfarlig. dem som har sonne lykter, ska dem annmelde deg for å ha knust de lyktene? trur ikke det. dem for bot og må forevises til trafikkstasjon med orginale lykter før dem kan kjøre vidre med bilen! Den sporten der vil jeg tro du slutter med, den dagen du møter nettop MEG! Oppblanda same med tater+ADHD er ikke folk du moser lyktene til. Husk det hvis du skulle være så uheldig at noen stopper. BTW:du vet aldri hvor du treffer meg hen...jeg er over hele Norge og Sverige til alle døgnets tider. Greit å jobbe turnus serru. Endret April 13, 2010 av Skurk proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 samme her, noen knuser lyktene mine = baki bagasjen, hente fram jekken = gåene kneskåler eller knuse noe tilbake på bilen til vedkommende daffen, en sånn idiot som deg fortjener å bli duppa i kokende olje, tosk! nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 samme her, noen knuser lyktene mine = baki bagasjen, hente fram jekken = gåene kneskåler eller knuse noe tilbake på bilen til vedkommende daffen, en sånn idiot som deg fortjener å bli duppa i kokende olje, tosk! fins det "tåkelys" (linsformede) til ettermontering på bil med h7 pæreholdere??? har ett h7 zennon kit jeg ikke får brukt da bilen min har h4 howedlamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Den sporten der vil jeg tro du slutter med, den dagen du møter nettop MEG!Oppblanda same med tater+ADHD er ikke folk du moser lyktene til. Husk det hvis du skulle være så uheldig at noen stopper. BTW:du vet aldri hvor du treffer meg hen...jeg er over hele Norge og Sverige til alle døgnets tider. Greit å jobbe turnus serru. Hah genialt svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Det er dem som kommer i møte.. og de bilan som man har i speilet med ETTER-monter xenonlys uten AUTOMATISK høydejustering. Jeg stopper bilen bak viss mulig å går ut av bilen tar lykta mi å knuser de lyktene uten å nøle. Dem er U-LOVELIG og trafikkfarlig. dem som har sonne lykter, ska dem annmelde deg for å ha knust de lyktene? trur ikke det. dem for bot og må forevises til trafikkstasjon med orginale lykter før dem kan kjøre vidre med bilen! Haha xD Her har vi et fint eksempel på høy IQ. Akkurat som om du hadde "sleppi unna" med det uansett, du ville blitt belastet for materielle skader. Han andre som kjører rundt med xenon i parabollyktene sine ville KANSKJE fått en smekk han og, men mest sannsynlig hadde de nok vært ute etter å ta ADHD-kidd´n med destrumaniske hobbier som å knuse lykter for sexual pleasurement (?!?) ANYWAYS, når det er sagt vil jeg også bare si at jeg HATER dere som hiver HID i 240 og 740´ene, HiLux´ene og Hiacene deres og sprer lyset no satans innforjævli! De bilene er jo helt på jordet lyktemessig. Også Toyotaene som faktisk har FF-reflektor men alikavæl sprer mer enn nyprodusert babybæsj det sier jo litt om kvaliteten....:hvaskjera http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 hvorfor ha en lang lang tråd om akkurat dette med xenonlys? de som vil får ettermontere og de som ikke vil pga det er ulovolig uten spylere og automatisk høydeustering kan holde kjeft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 kjøp bil med xenon lys orginalt, case closed Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 kjøp bil med xenon lys orginalt, case closed Originale xenonlys suger! Kjøper heller bil med halogen og ettermonterer.. Bimmern jeg hadde hadde crappy lys i forhold til volvo`n med ettermonterte lys... proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 når jeg møter dere med ettermontert xenon skal jeg hilse lenge med mine xenon tusen metringer, så skal dere få se hvor godt det er og bli blendet Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 når jeg møter dere med ettermontert xenon skal jeg hilse lenge med mine xenon tusen metringer, så skal dere få se hvor godt det er og bli blendet Gjør det du. Har 55w xenon i fjærnlysa pluss 55w i tusenmetringa mina, så her er det bare å pøse på. Lover deg stjerner av dimensjoner! proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Haha Dette er som å høre "min pappa banker din pappa" :D Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Jupp. Lysa mine er best,størst, og flest...ferdig med det. proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Jupp.Lysa mine er best,størst, og flest...ferdig med det. Hvilken type tusenmetringer er det du har montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Så de testet tusenmetere i Sverige.. Det ene settet lyste 1050meter med ettermontert 70w xenon.. Da snakker vi stjerner.. - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Så de testet tusenmetere i Sverige.. Det ene settet lyste 1050meter med ettermontert 70w xenon.. Da snakker vi stjerner.. Er desse lyktene det: http://www.xenonkungen.com/se/art/alpha-225.php Eg har selfølgeligt kjøpt disse med 60w xenon. Lyser ikkje so aller værst! Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg