thklinge Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 hvis du mener bildet mot den røde garasjen eller hva det er for noe så er ikke bakken plan i forhold til garasjen, som forhåpentligvis er i vater ;) - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Bare stussa litt... Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Tror om Xenon og gunsmoke laminering, blir det fett eller? =P - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Tror om Xenon og gunsmoke laminering, blir det fett eller? =Phttp://farm3.static.flickr.com/2435/4037916487_1fc9890570_b.jpg Du ser ikke så veldig mye. Jeg har 6000k xenonkit og gunsmoke filmen på B5en, dårlig med lys om natta. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Du ser ikke så veldig mye. Jeg har 6000k xenonkit og gunsmoke filmen på B5en, dårlig med lys om natta. gunsmoken stjeler mye lys ja. jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Vist det er hvitt lys man er ute etter så er det noen pærer som gir ganske bra hvitt lys men litt værre om man skal ha jallablått :P Har ett sett på caddy'n nå... Aldri hatt dårligere lys... 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northhomie Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 (endret) Fikk et sett xenonpærer fra http://www.vvme.com i posten i dag:D Pærene var av typen H7 6000k, og skulle monteres i tåkelys (original xenon i nærlys). Kunne ikke vente med å se resultatet, så jeg monterte dem rett etter jobb i dag. Her er noen før/etter bilder... forskjellig lysforhold på bildene som gjør at xenon virker VELDIG MYE sterkere enn halogen;) Endret November 27, 2009 av Northhomie - 1996 Audi A4 1.8 Turbo - 2004 Audi A6 2.5 TDI S-line Quattro - 2002 Audi A8 4.2 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Enda en terrorist.... Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Fikk et sett xenonpærer fra http://www.vvme.com i posten i dag:D Pærene var av typen H7 6000k, og skulle monteres i tåkelys (original xenon i nærlys). Kunne ikke vente med å se resultatet, så jeg monterte dem rett etter jobb i dag. Her er noen før/etter bilder..;) Pent ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg tolker det dit hen at de som monterer xenon i tåkelys ønsker å blende folk, så andre faktisk ikke ser hvor fæl bilen deres er. Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg tolker det dit hen at de som monterer xenon i tåkelys ønsker å blende folk, så andre faktisk ikke ser hvor fæl bilen deres er. Haha, det er det dummeste jeg har hørt!:roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg tolker det dit hen at de som monterer xenon i tåkelys ønsker å blende folk, så andre faktisk ikke ser hvor fæl bilen deres er. Word!! - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Enda en terrorist.... Hvis han ikke er en tulling så kjører han rundt med bare nærlys slik ordentlige folk gjør og da er det jo uproblematisk. :) - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 I forrige uke hadde vi (her i Harstad) en rekke store kontroller i forbindelse med grundig opplæring i trafikkovervåking for 13 politiaspiranter. Da var det kommet flere UP-enheter hit, 13 aspiranter og alle enhentene i Harstad fordelt rundt omkring i distriktet å stoppet rundt 750 biler på 3-4 dager. Alle som passerte ble vinket inn, jeg ble stoppet 2 ganger i løpet av disse dagene. Begge gangene kjørte jeg med parklys + spredere (tåkelys med xenon) uten å få noen anmerkning eller i det hele tatt en kommentar om dette med xenon? Det var selvfølgelig dagslys. Selveste trafikkoordinator Per Erik Rynning i midtre Hålogaland politidistrikt og up-betjent Arnfinn Solli gikk grundig gjennom alt på bilen etter at de la merke til at jeg kjørte med 18" vinterhjul (som forøvrig er godkjent i vognkortet), men xenon i sprederene ble ikke nevnt i det hele tatt. Det beviser jo bare at ikke alle som kjører med xenon i spredere er terrorister, idioter, etc. Jeg har kjørt rundt med xenon i sprederene i et og et halvt år nå uten at folk reagerer på dette, så det kommer jo selvsagt ann på hvilke lykter man har. Lyktene mine har ikke linser, men de er originale og sprer ikke så mye som uoriginale lykter gjør, så jeg synes ikke dere skal kategorisere folk som kjører med xenon uten å vite hvilket lysbilde de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 I dagslys er det ikke så farlig, men når det blir mørkt og det er våt veibane er det få ting som er verre å møte på veien. Det er også helt lovlig å kjøre med grøft+park når det er lyst ute. Hadde politifolkene virkelig gått grundig til verks hadde de tatt deg, siden lyktehusene til grøftelysene dine ikke er merket med D2S/D2R. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg