Gå til innhold

Vw Golf Mk1 Die Aller Vaerste Edt

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

Heyhey!

Da har jeg fått rotet sammen en modd igjen.

Inspirasjonen for denne modden er åpenbart Die Aller Vaerste sin ræcer gølf, jeg syntes den er utrolig rå og samtidig ganske harry.

Jeg valgte å kombinere rat-look med nogenlunde racing.

Håper modden faller i smak! :D

Org:

Vwgolfmk1gti.jpg

Modd:

Vwgolfmk1gtibigdavcopy.jpg

Modd 2:

Vwgolfmk1gtibigdav2copy.jpg

Mvh

Dusy

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey er ikke helt ratt look er mere racing egentlig men rat rod er er noe som skall se ut som skraphjern med riv under panseret. det mener jeg er rat look. samma gjelder dem bygge.herrene jeg preker med på A-bombers old-style-weekend i uddevalla som kunn er for rodder å ratt-rodder. å hvorfor bryr det deg? http://www.oldclassiccar.co.uk/photos-rod/hotrod_58.jpg

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey!

Da har jeg fått rotet sammen en modd igjen.

Inspirasjonen for denne modden er åpenbart Die Aller Vaerste sin ræcer gølf, jeg syntes den er utrolig rå og samtidig ganske harry.

Jeg valgte å kombinere rat-look med nogenlunde racing.

Håper modden faller i smak! :D

Takker for inspirasjon.

DGS2 blir heeeeeeeelt annerledes ;)

Kom på Motorfestivalen for premierevisning :)

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt vel senket bak på første modd, kanskje litt lite luft i dekket bak (i forhold til forran?) Er også noe gæli med fangeren på høyreside, er liksom som om den forsvinner sånn plutselig der det var ekstra lykt før. Er også noe mystisk med feltet under fangeren hvor det var ett skilt før.

Men var en veldig fin modd

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider