A.Rief Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hoi.. Jeg skal ha Panserforlenger i stål. Vet quality autoimport har... Men kjøper ikke hos folk som leker klovner! Noen som vet andre steder de har det? haster! Takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Den som de har er smal type også, jævli kjipt og bestille den og få smal type når det er bilde av bred på bilde. Holdt på og gå i den fella selv.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 seriøst? smal type?? Da har eg gått rett i fella. anger2 har ventet på min i frå quality autoimport i 6 veker no. fekk beskjed om 3-4 vekers leveringstid. lurer på korti den kjem. :wonder: Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 haha... herregud Quality auto greiene suger virklig! helt tragisk! kanskje ike så rart de var på tv2 hjelper deg for en stund siden:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hva med den sjappa her http://autoshineshop.no/catalog/product_info.php?products_id=6934 Jeg sendte mail til dem, og lurte på om det var smal eller brei forlenger i og med at det ikke var bilde, og i følge dem er det den breie :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 haha... herregud Quality auto greiene suger virklig! helt tragisk! kanskje ike så rart de var på tv2 hjelper deg for en stund siden:P Du surrer ikke litt nå?VWCarConsult var på TV2 Hjelper Deg, QA tror jeg aldri har vært der. QA er vel en av de sjappene som faktisk har bra rykte, jeg har vertfall gode erfaringer, både med levering og servie.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ah..cool... okey...da har jeg hørt skeivt! men synes det var elendig service der... jeg bestilte panserforlenger. Så stod det ikke noe om hvordan man forskuddsbetalte. Så jeg skreiv mail da... hvordan forskuddsbetaler man og når kommer panserforlengeren på lager? Skreiv 2 ganger i uka detta. Eneste jeg fikk igjen var: "forventes inn i løpe av uka" hele tida. Sendte en ny mail i går. da hadde det gått 15dager eller noe sånt. Nei da hadde de slettet orderen og sa at panserforlengerene hadde vært på lager i mellomtida, men de hadde ikke nå. De forventa nye innen 2uker... HuFuFF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hva med den sjappa her http://autoshineshop.no/catalog/product_info.php?products_id=6934 Jeg sendte mail til dem, og lurte på om det var smal eller brei forlenger i og med at det ikke var bilde, og i følge dem er det den breie :) Jeg bestilte selv fra autoshineshop oh har motatt den:) Det er den breie:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Konge....da bestilles den snart... bra service forresten? fikk den fort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Nå har ikke jeg bestilt fra autoshineshop før. Men som en god regel når jeg bestiller bildeler sånn generelt, så hører jeg alltid om de har varen på lager. Hvis de ikke har den på lager, så betaler jeg heller litt ekstra for samme varen, bare fra en butikk som har den på lager. Ting går som regel veeeldig tregt i "styling-verden"..:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Konge....da bestilles den snart... bra service forresten? fikk den fort? De ga meg en dato når jeg skulle få den, for de hadde den ikke på lager men jeg fikk den uansett 3uker før datoen de sa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg