LMJ Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Kan noen være så snille å hjelpe meg? Skal ha nye felger til golfen... 19" Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har tittet litt på Axis felger i det siste :titties: Axis Spider 19x8 Supermesh 19x8.5 Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Men er det noen som selger axis i norge da?:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 rial datona da? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Nye rs4 2 felgen ser bra ut på golf 4. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Liker dem jeg og. Men er det mulig å skaffe dem i litt bedre kvalitet enn det sharif har å by på? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Liker dem jeg og. Men er det mulig å skaffe dem i litt bedre kvalitet enn det sharif har å by på? Alle dekksjapper i Norge selger disse som replica. Ellers er det jo å kjøpe orginalt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 leverer shariff virkelig så dårlig kvalitet på felger og dekk som alle sier? er det feil på felger fra merker som asa?? bare lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Men finnes rs4 2-felger i 5x100 orginalt? :) De replicafelgene til sharif er litt for myk i metallet. Blir fort skjeve.. Går greit i Oslo, men ikke her i Lofoten :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hvem selger de axis supermesh-felgene? Stingah: Ikke noe vanskeligere å ødelegge felgene i oslo enn lofoten. De felgene jeg har kjørt i filler har jeg kjørt istykker i Oslo, og ikke hjemme i lofoten :) Edit: bodde i lofoten til jeg var 18(- fra`86-`89), og kjørt golf IV m 19" tre sommere der oppe etter det Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Tro meg, er andre forhold her oppe enn i Oslo. Man klarer nok å kjøre sund felger over hele verden om man bare vil det, men veiene er bedre og dårligere over alt. Var faktisk en kar her oppe som driver med retting av felger som fraråda folk å kjøpe replicafelger fra sharif pga de ikke var lagd for forholdene i Lofoen. :) Men auda, nå blir posten helt ødelagt... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hvem selger de axis supermesh-felgene? Tror man kan bestille de nogenlunde rimelig fra statene. Ellers har jeg sett dem på engelske websjapper :) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hva med en av disse Tenzo felgene? fant de på showoffimports.nl http://www.showoffimports.nl/catalog/thumbnails/t_22725.jpg.detailed.jpg http://www.showoffimports.nl/catalog/thumbnails/t_22726.jpg.detailed.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hosetved Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Jeg trenger også felgtips til IV GTI, i 18" eller 19". Hvis ikke ender jeg opp med RS4 II felger Siter 2000 GOLF IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg