Gå til innhold

StreetMeet Larvik - 13. April, klokken 20.00 !

Ranger emnet


soNiXx

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan sikkert møte opp i en time, men skal dra jææævli tidlig på det driftbattle greine. om jeg møter opp eller ikke hvorfor skal jeg være tett for det? det er vel helt opp til meg å min vilje.

 

Jeg er fornøyd med bilen som den er nå med dekor, det er min smak så jeg gir egentlig faen i hva andre mener ;P

Å btw. det er ikke en F&F dekor :) men drifting dekor.

 

 

jada, jeg hadde vel også prioritert driftetreff framfor nordbyen hvis jeg hadde hatt bilen din. hehe.

fin bil forresten ;) men den hadde vært mer stylish uten alle dekalene, mener nå jeg, da.

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mye som er råere en enn gallardo mener jeg da. rå bil men ja. ikke min smak så klarer meg uten den for å si det sånn. mener ikke å støte noen her bare så det er sagt

 

Sant det...Er ikke min favoritt heller, men syntes den er pen! Syntes det er mye mer spennende å se en Evo 6 rulle inn på plassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kommer, regner med det kommer 10 - 20 biler fra horten. :smilbmw:

 

 

Det er ikke så mange biler i horten engang:P

Dere har nok samlet holmestrand, skoppum oxo osv:P

Så dere ska plutselig få me dere treff andre steder oxo ja...

jaja...

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mye som er råere en enn gallardo mener jeg da. rå bil men ja. ikke min smak så klarer meg uten den for å si det sånn. mener ikke å støte noen her bare så det er sagt

 

 

Den har jo oxo audi motor da... så er ikke fult italiensk engang:P hehe...

ska ut å vaske bilen etterpå jeg da så den er klar te ettermiddag..hehe

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til Larvik ikveld! Kjører fra Skien, så om noen blir med på kolonne kjøring fra Skien/Porsgrunn, si ifra så kan vi møtes på telemarksporten før e18.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få tatt meg en tur jeg også. Var flere av Sandefjords-karene som skulle ta turen også, forstod jeg. :)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår