kroffer Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Ohoy! Jeg går på fotofagskolen i trondheim og jobber for tia med en retrooppgave. I den anledning trenger jeg en veteranbil fra midten av 70tallet som ikke er tukkla med men ser mer eller mindre original ut. Har prøvd å google etter noen veteranbilklubb i trondheim, men fant ingenting. Noen som har idé om hvor jeg kan hendvende meg? Såklart, hvis det er noen her på forumet som bor i trondheimsområdet og har lyst til å få et nydeli bilde av bilen sin så er det bare å si ifra! ;) En gammel amcar fungerer også, selvfølgeli! kristoffer kan også nås på; kroffer@gmail.com Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavr Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei, prøv denne: http://www.veteranvognklubb.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 evt. hør med de som jobber i amcarbygget på tiller. De kan sikkert hjelpe deg med å komme i kontakt med folk i trondheimsområdet med gamle (og originale) amerikanske biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Har en 77 Renault 30TS. Bor i Levanger om det er av interesse.. Er ikke strøken, men orginal utseendemessig... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Bor også i Levanger, har en 70-mod Amazon, ikke helt original men likevel ganske retro.. Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg