Dan B. Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Noen som har et bilde av bra kvalitet der tommy pisser på et eller annet bilmerke? Jeg har leitet på nettet, men finner bare et av dårlig kvalitet. anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 tror du skal lete lenge for og finne bilde der jeg pisser på et bilmerke :;) Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Tommy405GTX tror du skal lete lenge for og finne bilde der jeg pisser på et bilmerke :;) Man vet aldri :D Kan hende du har gjort no dumt i fylla en gang, hvem vet :D Dan: www.dekaltrim.nu prøv der Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan B. Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 tenkte helst på et jpg bilde av så stor størrelse så det ikke ødelegger kvaliteten om det skal blåses opp litt. Det skal redigeres så det er samme om det er noe bilmerke eller ikke der. takk for svar foreløpig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Dette er jo ikke Tommey, men denne karen er jo tøffere!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Øyh, Jonaldo, det der er min jobb. Finn deg et annet merke du kan pisse på. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kan vi ikke pisse i kryss da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Jonaldo Kan vi ikke pisse i kryss da? Eller så dere være komPISSER:D :D ER det ikke helg snart beer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by fastone Eller så dere være komPISSER:D :D ER det ikke helg snart beer Ved første øyekast så det ut som om det sto noe annet der. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Bilde som er på framkåpeglasse mitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Øyh, Jonaldo, det der er min jobb. Finn deg et annet merke du kan pisse på. :mad: Jeg vil også være med i pisse-på-ford-klubben! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Piss meg i øret! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 :p Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Morro!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg