ExceL Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei er det noen her som kunne ha tenkt seg å bruke etpar minutter på dette bildet og gjort listene over lyktene hvite, og lista "rundt" grillen hvit? Tenker på å lakkere disse hvit da resten av bilen er svart! hadde vært fint om noen har kunnet gjort dette så jeg får se om det blir kult eller ikke! :) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Noe sånt no? :) Fin bil du har, har du lakka den...? så så blank ut! Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Noe sånt no? :) Fin bil du har, har du lakka den...? så så blank ut! Hei! Takk :) Er nok ikke min bil nei, men min er ganske så lik..! Ville bare se hvordan det ble med hvite lister på bilen, da så å si hele bilen er svart med lilla perlemor.. Tror det kan bli bra :) Takk igjen ;) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg