Gå til innhold

hvor selger de simons effektanlegg til Golf 3 på nettet?

Ranger emnet

MagicM

Anbefalte innlegg

Det nederste, er det rustfritt? I såfall har jeg det montert på bilen min, vet ikke om du vil ha et bilde av det også? Har ikke et liggende men kunne tatt et hvis det var av interesse!

Why didn't you fix it when you knew that was the problem?

En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller anbefale og bygge selv.. Syns ikke det er noe bra lyd i Simons anleggene.

Eneste jeg har gjort på min er og bytta ut midtre lydemper med strakt rør, og DTM endepotte. RÅ lyd, men ikke overdrevet for og bare være 1.6 motor heller.

Og mye billigere, havna på under 1500kr.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller anbefale og bygge selv.. Syns ikke det er noe bra lyd i Simons anleggene.

Eneste jeg har gjort på min er og bytta ut midtre lydemper med strakt rør, og DTM endepotte. RÅ lyd, men ikke overdrevet for og bare være 1.6 motor heller.

Og mye billigere, havna på under 1500kr.

Hadde et anlegg av ukjent merke før, der hadde sveisen inn til midtre potte rusta. Det resulterte i at jeg bare satt på et flexirør. Jeg syns dette bråkte ALT for mye, spesielt i oppoverbakker på motorveien med litt gass. Dette var et 2,5' anlegg, vet ikke om det du har er det. Syns lyden i Simonsanlegget mitt er helt ok, ikke for mye, ikke for lite =) Sikkert forskjellige meninger om hvordan lyden burde være.

Why didn't you fix it when you knew that was the problem?

En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et anlegg av ukjent merke før, der hadde sveisen inn til midtre potte rusta. Det resulterte i at jeg bare satt på et flexirør. Jeg syns dette bråkte ALT for mye, spesielt i oppoverbakker på motorveien med litt gass. Dette var et 2,5' anlegg, vet ikke om det du har er det. Syns lyden i Simonsanlegget mitt er helt ok, ikke for mye, ikke for lite =) Sikkert forskjellige meninger om hvordan lyden burde være.

Sant det, men jeg liker iallefall dyp grom lyd.. Bråker godt ved pådrag ja:) Er 2,5 hele veien.

Orginale eksosanlegget til Golf 3 er jo kjent for og ruste fast, eller istykker da. Mitt måtte kappes av med vinkelsliper:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider