Gå til innhold

Guttedrømmen oppfyllt idag - Min Audi TT ~bi-TT-ch

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes billig ut.. Fått deg sponsor da? Ikke værst..

Ja tror ikke det er så ille pris! Nja, var bare spons på akkurat den delen... Men morro likevel :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte utseende på denne tt'n..

blir bra med felger også ;)

Takker for det:)

Gleder meg stort til å få på felger selv, men det ser ut til å drøye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal ha andre felger på ja:) Lurte litt på det, for det finnes sikkert mye som er penere en de som står på nå:) Hvilken felger har du valgt?

Å jada, det kommer noe etterhvert... Er bare ikke høyeste prioritet om dagen. Driver litt med leilighet også, og det koster nok... og jeg klarer meg med de jeg har en stund til :)

Felgvalget er noe som dette

ace_tyson_black_hog.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Det ble jaggu ingen felger denne sesongen. Prioritering av leiligheten, ferie osv. ble satt litt høyere siden jeg ikke har hatt ordentlig fere på 4 år. Så jeg får ta felger iløpet av vinteren når den blir stående til lagring... Blir vel noe annet småfiks iløpet av den tiden også, uten at jeg vet riktig hva!

Ellers er det en gjøk (tydeligvis en lastebil e.l.) som har klart å rygge i filler begge baklyktene mine. Mulig det er herverk men bilen stod rimelig "public" da det skjedde så jeg satser på stor bil... Bilen ellers har ikke fått en skramme men baklykter er dyrt nok i seg selv regner jeg med! finnes svært lite uorginalt som er fint til disse bilene så jeg må satse på å få tak i orginale.... Alt i alt en unødvendig kostnad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd at sånn skjer. Du får få tak i felger og senk. Det gjør seg mye på den bilen

Ja så skjer det alltid når man minst venter det og på de mest ubeleilige tidspunkt. Ja, hadde igrunn sett frem til å få på noen felger, men slik ble det nå ikke i denne omgang... Men da har jeg no å se frem til neste sesong og ikke minst god tid til å finne ut hvilke felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla marius:D Så bilen din ved bislett idag;) verry verry niiiice:) Kansje du la merke til en 630 som kjørte forbi:P

Jess, stemmer at jeg var der, takk for kompliment :)

Hmm, kan ikke huske å ha sett det men, var ikke så oppmerksom på omgivelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si denne TTèn var fet.... kult med svart tak ! blir fett med sota ruter sammen med taket !

Gleder meg og få se denne !

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider