Gå til innhold

brei Evo -update 3- [Ferdig]

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

hei!

da var det på tide med en modd fra meg... og denne startet egentlig for ca 2mnd sia, og sakte med sikkert har den blitt endra mer og mer:)

veit at flere har mast om wips etc, men har latt være å sende wips, mest fordi det er morro med en liten teaser i bildet(på MSN), men også fordi det er morsommere å overaske litt, så håper jeg ikke skuffer så veldig med denne modden...

denne gangen Prøvde jeg å gjøre den litt realistisk, men er ikke alltid det er vellykket:D

vel, nok sagt, her har dere den:):

ORG:

2007mitsubishilancerevofn1.th.jpg

CloseUp:

evordcloseupur0.jpg

the UPDATE2:

evoferdig1024x640os6.jpg

HighRez:

evoferdigcc7.th.jpg

Dette blir den siste modden dere ser fra meg. Så da takker jeg for meg og takker for alle fine komentarer jeg har fått gjennom tiden!:) så jeg håper dere har likt noen av moddene mine, og jeg håper jeg avslutta med min beste:)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*RESPECT*

På tide med en ny en på HOF?

Du skuffet absolutt ikke..

Drit Fett Christian!

Det er sant at Bilen trenger en plass i Hall Of Fame!

SHITBRA!:jackinbox:

Finnes det noen tuts. på sånne "lykter"? og åssen har du brusha eksospotta på siden? har du brusha d?

nok en gang DRITBRA:morph:

Audi A6 1.8 Turbo S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, skal ikke klage hvis dere synes den er HOF verdig:)

finnes vel ingen tut på slike lykter nei, men kan kanskje lage en siden flere har spurt etter det:)

har oppdatert den nå, fiksa noen bugs etc, og bakhjulet har vokst litt:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider