Stian var der Krug Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hey, var hos mine foreldre for å spise middag og rygget meg inn til garasjeporten når jeg parkerte. Da jeg kommer ut og setter meg i bilen, trår inn bremse og klutsj og starter bilen reagerer jeg på at det ikke lyser så veldig mye rødt bak bilen. Prøver pumpe på bremsen uten noen effekt. Er en 2002 mod Opel Astra G. Har sjekket pærer, de er ok. Diodene oppe i bakruta lyser heller ikke. Har sjekket sikring (nr 35 mener jeg å huske det var). Den er ok den og. Det er vel en slags bryter som reagerer på at jeg trår inn bremsen som tenner lysene? Klarte ikke finne denne i mørket og med dårlig lys ;) Anyone? Hvor sitter den, evt hva tror dere feilen kan være? Vet ikke hvor lenge jeg har kjørt uten bremselys bak... :klovn: Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 bremselysbryteren er nok gåen,sitter montert i bremsepedalen,kurrant å bytte. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 bremselysbryteren er nok gåen,sitter montert i bremsepedalen,kurrant å bytte. Ser jeg denne inne fra kupeén? Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja,må vell av med ett lite deksel oppunder pedalsettet. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja,må vell av med ett lite deksel oppunder pedalsettet. Kan det være noe som er løst bare? :p Hva koster en slik sak? skjorta og mer til? Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 nei er nok en deffekt i bryteren,koster vell ett par hundrelapper,sjekk på feks http://www.carparts.no har du en topola type kan du lett sjekke om bryteren er gåen,ta av kontakten til bryteren,sett en jumpeledning imellom de 2 stikkeran,lyser bremselyset nå er bryteren deffekt. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Finner bryteren, men ikke faen at jeg kommer til for å gjøre noe ;p Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Byttet bremselysbryteren, og krug sa; la det bli lys - og det ble det. Måtte ha av luftkanalen som kommer ut fra midtkonsollen for å komme til. Var ikke så mye arbeid egentlig =) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg