Cagiva2000 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja var greit med folk ja, men en forbanna dritt plass vi var på, ingen greie plasser å spinne på, og sivil politi var der jo og å delte ut mange advarsler... Så sant så sant... Men vi hadde ikke beregnet at det skulle komme så jævli mange folk Siter 93 Mod Bmw E36 Coupe| 2x93mod mondeo, + 1 Ford orion http://s17.photobucket.com/albums/b89/Fordmondeo93/Bimmers/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Så sant så sant... Men vi hadde ikke beregnet at det skulle komme så jævli mange folk Hmm, første rånetreff jeg har vert på der de IKKE forvetener mye folk. Pleiere heller være store forventninger til folk.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosby2 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Kunne ikke komme pga alt for høyt oljetrykk på bilen min :( Håper jeg får fikset det i påska, ny oljepumpa fikk jeg idag fra Danmark... *krysse fingra* Siter Skyline eiere er ikke som andre bil eiere! NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg