Galskap2k Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Skal nå kjøpe meg nytt anlegg til min bmw e36. Har planer om å bruke rundt 20.000 på det. og vil helst går for pioneer.. har kommet fram til følgende komponenter http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1434 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=574 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1349 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1032 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=697 noen som kan fortelle meg om dette vil fungere bra sammen? og evt. om frontsett burde drives av forsterker i cd spiller? og hvordan jeg burde plassere forsterker og kabler? jeg har mye MDF og bygge av og har bygd endel kasser selv så dette skal jeg gjøre:) Siter Mitt E36 turbo Prosjekt Man har alltids vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hvorfor RF amper?? Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ja hvorfor RF amper? Hvilken spiller tenker du å bruke? Jeg tror du har et godt annlegg på planen der, men jeg lurer litt på det komponentsettet, er ikke det en utgått modell nå, eventuelt sjekke ut oppfølgeren mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Accelrate sette er ikke gådd ut iallefall,tror det selges ennda alt det der gitt. :) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Accelrate sette er ikke gådd ut iallefall,tror det selges ennda alt det der gitt. :) Acceleraten er koaxial, jeg snakket om komponentsettet. Ja det er fortsatt i salg, men jeg snakker om produksjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap2k Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 nei jeg har som sakt ikke peiling på hvorfor jeg valgte RF forsterkere.. tok det jeg syntes kanskje passet? er ikke noe stereoguru:P om noen har andre forslag kom gjerne med dem:) Jeg har en Pioneer DEH-P55BT spiller Siter Mitt E36 turbo Prosjekt Man har alltids vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 nei jeg har som sakt ikke peiling på hvorfor jeg valgte RF forsterkere.. tok det jeg syntes kanskje passet? er ikke noe stereoguru:P om noen har andre forslag kom gjerne med dem:) Jeg har en Pioneer DEH-P55BT spiller Jeg er svak for Pioneer,å ser du har valgt ut en del Pioneer selv. Ville kansje satsa på Pioneer hele veien =) Personlig liker jeg ikke RF-amper,men det er bare min mening. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg må si en ting, det er ingen vits i å kjøpre RF i det HELE tatt. Det går bare sunn etter en stund er bare et merke, ikke noe spesiell ekstra ytelse av RF noe lengre. Skaff deg f.eks Focal - Audison. Eller Helix - Hertz eller noe i den duren. Det er sikkert folk her som kan komme med et lite oppsett fra en av firmaene sine. Men vær så snill å dropp RF! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg må si en ting, det er ingen vits i å kjøpre RF i det HELE tatt. Det går bare sunn etter en stund er bare et merke, ikke noe spesiell ekstra ytelse av RF noe lengre. Skaff deg f.eks Focal - Audison. Eller Helix - Hertz eller noe i den duren. Det er sikkert folk her som kan komme med et lite oppsett fra en av firmaene sine. Men vær så snill å dropp RF! Kan du dokumentere at RF går så utrolig mye fortere istykker enn andre merkr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 problemet er vel at RF har hengt seg på "billige produkter" bølgen og kvaliteten er synket noe, men om du ikke er bundet til merker, synes jeg du heller burde kikke på dynabel, og focal...da snakker vi om mye god lyd til gode priser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Kan du dokumentere at RF går så utrolig mye fortere istykker enn andre merkr? Jeg er utdanna innenfor elektronikk og har arbeid hos et bilstereoreperasjonssenter så, ja jeg har erfaring nok til å si at det går istykker mer enn noe annet merke!(lightning audio er ikke så bra heller men det er jo et undermerke av RF da så!) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 At RF går i stykker etter en liten stund er det dummeste jeg har hørt.. Min bror har 2 H2 12" MED ROCKFORD FORSTERKER.. Dette har han spilt med i over 2 år og det spiller helt sykt enda.. Har selv RF og er meget fornøyd. Forsterkerne og elementene tåler jo helt sykt med juling!Så det du sier der er tull! PS: alle merker har mandags produkter.,. Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg mener RF er greit nok,liker noen av subbene deres (spessielt HX2) men min mening er at det finnes andre merker med tilsvarende lydkvalitet også videre til en myyye billigere sum. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg mener RF er greit nok,liker noen av subbene deres (spessielt HX2) men min mening er at det finnes andre merker med tilsvarende lydkvalitet også videre til en myyye billigere sum. Jeg kunne ikke sakt meg mere enig i det. HX2 er en av de beste subbene RF har laget. Og TeamRF subbene. Og det jeg sier at det de lager som er fra et par år tilbake og til nå er bare dritt, er fordi det er det. Det er ikke rart at de la ned produksjonen på RF spillere. http://www.bilradiospes.no har ikke en gang RF spillere i sortemange sitt. Jeg vet hvordan forsterkerne er oppbygd. Det er IKKE noe kraftverk. Det er greit at Digitale forsterkere ikke trekker så mye strøm, men jeg har aldri sett en så underdimensjonert strømforsyning til en monoblokk som skal til dels levere 1kwRms ved 10hm før. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg kunne ikke sakt meg mere enig i det. HX2 er en av de beste subbene RF har laget. Og TeamRF subbene.. Er det nå jeg skal si at Team RF subbene bare er søppel fordi en kamerat har blåst to slike? Som tidligere nevnt, når noe går i stykker er det svært ofte brukeren selv som har skylden. Ikke utstyret. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg