***shaddiw*** Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Er det nå jeg skal si at Team RF subbene bare er søppel fordi en kamerat har blåst to slike? Som tidligere nevnt, når noe går i stykker er det svært ofte brukeren selv som har skylden. Ikke utstyret. Ja du sier noe der, har aldri opplevd noe dårlig med TeamRF subbene. De er no i alle fall noen beist da, trudde jeg skulle få knekk på ryggan da jeg for å drassa på en av 15"`erne. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ontopic.. For inntil 20.000,- så finnes mange bra oppsett som kan og bør vurderes. Ta kontakt med ett par forhandlere og be de sette opp ett oppsett til deg. Spesifiser dine ønsker så langt det lar seg gjøre med f,eks størrelse på elementer, hva du forventer av anlegget, hvordan musikk du spiller mest av osv osv Jeg kunne ha gitt deg en liste med noen bra merker og produktserier båda av ting jeg ikke fører og ting jeg fører men da blir jeg "hengt" så mitt råd er at du forhører deg litt rundt.. Lykke til. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Uansett,gammelt RF (ivertfall HX2) er digg.Levverte akkurat en HX2 til rekoning,brudd i spolene,men er ikke søppel fordi.Begynnte tross alt NESTEN å blø neseblod av trykket! Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg