Bjune Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 hei, akkurat satt inn en bmw 325 motor i 323`n min. etter å ha kjørt i kansje 10 timer eller no stoppet den, og fikk ikke noe tenning, jeg klasket litt på styreenheten, å da startet den igjenn. jeg kjørte til sammen kansje i 5-6 timer etter dette å så stoppet den igjenn og fant ikke noe feil med bilen. så jeg smelte inn en nye styreenhet jeg fikk låne av bilen til en fyr å da startet den å gikk så fint som bare det....! hva er det som kan ha gjort at den har kuttet ut? skal det bare skje sånn uten videre? og noen som tilfeldigvis har en nye en til bmw 325 motor (86-mod) med avsluttende nr på 081 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Heisann... Skjedde uten videre på min gamle e30 325i, bare tok med hjernen til et sted som drev med bilelektro og dem fikset det på 5 min jeg :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Kan jo hende det er fuktighet inne i bildet. Vet om flere tilfeller der en motorvask har køddet med styreenheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 hmm, sliter litt med fuktighet inne i bilen faktisk, sikkert noen rust hull et sted. får stikke innom vestfold elektro diesel å høre om det er noe de kan gjøre. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Prøv å ha noe elektro rens på kontakten til styreenheten, eventuelt åpne styreenheten og dusj litt inn der. Hvis du skal dusje inni, så burde det være av typen isapropanol. Den fordamper. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 har prøvd å rense kontaktene med spray og kontakt fett men hjalp ingenting. blåste også med trykk luft inne i styreenheten.. turte ikke noe mere en det. Var innom de folka i sta og fikk beskjed om at det var noe sånn jobb som de ikke turte å ta på seg med tanke på at det ble for dyrt for dem om de skulle fått gjort noe mere galt (får ikke kjøpt nytt heller:P ) så sa bare at jeg måtte prøve å lodde selv om noen kontakter hadde brent seg. tokk opp i sta å sjekka men hver eneste en så jo fin ut :( også prøvd å finne en brukt hjerne på høggeri i norge, http://www.koed.dk, blocket.se osv men finner ikke. kan huske jeg hadde en internett sie med samling av svenske hoggerier (alla bruktbildeler.com) men har mistet linken. noen som har den? mener det var bildelbasen.se eller noe sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 http://www.bildelsbasen.se Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg