Sly Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Er det noen som har koblingsskjema til el-speil? Jeg hadde påmontert dtm speil, men speilplaten datt av hele tiden,så nå er det tilbake til orginale speil igjen. Men siden jeg prøvde å koble strøm på dtm speilene har jeg ikke lenger orginal koblingen til el-speilene og må klippe og lime litt. Men hvilke kabler hører sammen? Prøvde det mest logiske her i stad, riktig farge på hverandre, men det fungerte overhode ikke som det skulle gjort. Noen gode ideer?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 er ikkje bilen solgt ennå? ombestemt deg kanskje? her finner du nok det koplingsskjemaet du trenger. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 er ikkje bilen solgt ennå?ombestemt deg kanskje? her finner du nok det koplingsskjemaet du trenger. Skal selge den, bestemt om det, men jeg vil fikse mest mulig på den først for å få mest mulig igjen for den etterpå. Interesert??? Takk for koblingsskjema. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Interesert??? nei, trur eg klarer meg med den eg har, planer om å fikse den opp...:) Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 nei, trur eg klarer meg med den eg har, planer om å fikse den opp...:) Regnet nesten med det... Får se hva tiden bringer for bilen min... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Virkelig ingen som vet hvordan disse ledningene er koblet?? Jeg prøvde i går å koble de forskjellige fargene på hverandre, men det funker bare delvis. Noen funksjoner funker som de skal, andre ikke. Og når jeg trykker ene veien på venstre speil, følger også høyre etter samme vei. Ingen som har peiling?? Koblingsskjema hjalp meg ikke stort, siden det var til golf 94 modell og fargene overhode ikke stemte med fargene påm ledningene mine. HJELP!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg