Gå til innhold

Kristiansand 21. april 2007 - Banetreff

Ranger emnet

Yahn

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det offesielt, jeg kommer, men pga oljetrykksproblemer som sikkert hele Norge vet om nå så blir det IKKE noe kjøring på meg.

Så hvis noen tenker at jeg er jævla kjip som ikke burner litt eller annet så vet dere hvorfor nå...

Kommer sterkt tilbake igjen! Har et par biler jeg skal daske på 201 meteren ;)

Skyline eiere er ikke som andre bil eiere!

NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...pga oljetrykksproblemer som sikkert hele Norge vet om nå så blir det IKKE noe kjøring på meg...

Det var synd. Jeg hadde virkelig gledet med til å se kjerra di med litt godt feste :)

Da får du spare litt på Gatebil 18. august, så det er noe i gjenn til til vårt treff 1. september ;)

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare en ting: DEKK SPONSOR!

Håper jeg har den avtalen i boks denne uka, så er det ikke så mye som skal spares på ;)

Synes forresten dere sku arrangere flere treff jeg da, 2 i året er jo alt for lite :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det offesielt, jeg kommer, men pga oljetrykksproblemer som sikkert hele Norge vet om nå så blir det IKKE noe kjøring på meg.

Så hvis noen tenker at jeg er jævla kjip som ikke burner litt eller annet så vet dere hvorfor nå...

Kommer sterkt tilbake igjen! Har et par biler jeg skal daske på 201 meteren ;)

noen som legger lista høyt hehe du var vel heldig mot hugo i fjor.:nono: .så synd han ikke rekker å bli helt ferdig med sin skyline ..hvem skal du daske da?

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen tror du jeg har gjort de siste 3 ukene? :)

Har avtale med en kamerat om å stikke på verkstedet hans i Skien på mandag og så skal vi sammen med han og en bilmekaniker måle masse på motoren for å se om vi kan finne ut av problemet. Men blir for sent uansett for treffet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider