marbel Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Noen som vet om den slangestumpen som er mellom bensinpåfyllingsrøret og tanken(ligger undre bilen..ca 20cm lang) er tilgjengelig hos andre enn Møller?Mener at sånne litt tykke "spesialslanger" har en tendens til å koste litt..gidder ikke å sette inn en like morken en fra skroten. Går det an å bruke en annen type slange m samme diameter?Noen som har kanskje...? Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 tess hadde en som passet mener jeg og huske, men den kostet ca det samme.. kjøpte min på møller like gjerne jeg da.. fikk jo en riktig en Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ok..da er det vel like greit å svinge innom Møller.Takk for svar! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Går det an å bruke en annen type slange m samme diameter?Noen som har kanskje...? Jeg kjøpte en meter for ett par uker siden så jeg har nok til overs hvis du trenger. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Fant den lille stumpen på VAG i Sarpsborg..150spenn for en liten gummislange..men nå er den på plass og alle er glade!Men takk iallefall!! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg