Gå til innhold

Primera i USA ?

partypulp

Anbefalte innlegg

Du kjenner lett bilen min igjen om dagen siden jeg kjører uten spoiler........ Det var visst noen som fant ut at den ville passet bedre på dem sin bil!:mad: Under bortføringsforsøket så knakk dem det midtre festet og fant da ut at de ikke ville ha den alikevell!:mad:

Fant foresten en side nå med mye styling til p10!!!!!!!

http://syuninracing.k-server.org/pripri/apintro.html#p10aero

(står på japansk så jeg skønner ikke en dritt, hehe, men det er jo bare og trykke og se på bildene)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by NissanPrimera

Du kjenner lett bilen min igjen om dagen siden jeg kjører uten spoiler........ Det var visst noen som fant ut at den ville passet bedre på dem sin bil!:mad: Under bortføringsforsøket så knakk dem det midtre festet og fant da ut at de ikke ville ha den alikevell!:mad:

Fant foresten en side nå med mye styling til p10!!!!!!!

http://syuninracing.k-server.org/pripri/apintro.html#p10aero

(står på japansk så jeg skønner ikke en dritt, hehe, men det er jo bare og trykke og se på bildene)

Fy f.... det er så stykt! Vis bagasjerom ikke var oppe tenker dem jo utrolig kort, er vel litt sannsynelig å få av den spoileren uten å skru den av!?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk 2 gang den blir stjælt! Første gang var utenfor jobben samme dagen som jeg kjøpte den, men da ble den funnet igjen dagen etter!! En på jobben så en fyllikk som kom syklende forbi jobben med en blå Primera SRi spoiler under armen............. Kan love at han kom hjem med VELDIG vondt i huet den dagen etter ett hardt møte med en viss spoiler!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Det er faktisk 2 gang den blir stjælt! Første gang var utenfor jobben samme dagen som jeg kjøpte den, men da ble den funnet igjen dagen etter!! En på jobben så en fyllikk som kom syklende forbi jobben med en blå Primera SRi spoiler under armen............. Kan love at han kom hjem med VELDIG vondt i huet den dagen etter ett hardt møte med en viss spoiler!

Haha ser det for meg, å det fortjente han virkelig! :D

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NissanPrimera, har du noen problemer sånn ellers med din bil ?

Jeg har vært extra uheldig tror jeg.. Har måtte skifte bensinpumpe, radiator, bankesensor, en ting som gjør at bilen ikke koker.., kyllingbeinene foran)stabstagsaker) + noen andre småsaker..

Kjipe greier, men nå er den bra.. utenom stabstag bak tror jeg.. hører noen klunke lyder..

Ble litt dyrere enn jeg planla, men jeg hadde hørt at det ikke var så mye feil med primera..

Jeg fikk vel unntaket:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

NissanPrimera, har du noen problemer sånn ellers med din bil ?

Jeg har vært extra uheldig tror jeg.. Har måtte skifte bensinpumpe, radiator, bankesensor, en ting som gjør at bilen ikke koker.., kyllingbeinene foran)stabstagsaker) + noen andre småsaker..

Kjipe greier, men nå er den bra.. utenom stabstag bak tror jeg.. hører noen klunke lyder..

Ble litt dyrere enn jeg planla, men jeg hadde hørt at det ikke var så mye feil med primera..

Jeg fikk vel unntaket:(

Jeg har også skiftet, bensinpumpe(pleier og ryke ved ca 140,000km), radiator, stabbstagg-foringer foran+bak(vanlig slitedel), multilinkarmer(pga sjenerende lyd, men er godkjent med en god del slakk) + at registerkjedet mitt røyk men det er ikke vanlig......

Ellers så er det ikke noen spesielle fler feil med primera, bortsett fra litt rust på modeller frem til 95!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet tre vindusheiser (to el. og en mek) Veldig vanlig at de ryker. Mansjettene er også byttet. Men hvorfor ryker radiatoren deres?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jeg si..

Min radiator var pil råtten og lakk som fy.. spruten sto til vers.

Jeg hadde min på NAF test før jeg kjøpte, han sa det var et godt kjøp.. Men jeg tror forige eier hadde pynta veldig på feila før jeg kjøpte den.

Jeg merker det på høyre elektriske vindusheiser skraller litt.. samme gjelder venstre når jeg tenker meg om.

Har også en ulyd når jeg kjører over dumper i sakte fart.. regner med at det er stabstag bak.

Men ellers er jeg fornøyd..hehehe

Den har fin farge og ligger superbra på veien.. det er det som holder meg oppe :)

Har masse planer med min, men tror det tar en stund før de planene blir satt ut i live.. er jo så dyrt alt mulig.

NissanPrimera; hvor på lørenskog holder du til btw ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primera er en dessverre engelsk bil, sammen med bla micra...

Eneste Primeraen som er japansk er w10 (Første utgave av stv)

Det er stor forskjell fra ekte japansk til engelsk, men de engelske nissanene er alikevel bedre enn de fleste andre europeiske bilene ;)

Og btw: nissan har dårlige radiatorer, er ryker ofte etter 10-12 år ;)

http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg

(Høyreklikk, lagre som)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erbe

Primera er en dessverre engelsk bil, sammen med bla micra...

Eneste Primeraen som er japansk er w10 (Første utgave av stv)

Det er stor forskjell fra ekte japansk til engelsk, men de engelske nissanene er alikevel bedre enn de fleste andre europeiske bilene ;)

Og btw: nissan har dårlige radiatorer, er ryker ofte etter 10-12 år ;)

Hvorfor ble produskjonen av Primera flytta til England da?

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider