Gå til innhold

Hva syns du om prisen`?

Ranger emnet


nergy

Anbefalte innlegg

"Så selges nå for 32.500,- førstemann med pengene får bilen, nesten gratis :D"

 

Betyr dette at hvis jeg møter opp med ca 32' så får jeg bilen nesten gratis? :P Synes ikke det var så gal pris med tanke på hva andre radoer går for, men skulle likt at du hadde lagt ut mer bilder. husk: BILDER SELGER!

 

Lykke til :)

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så selges nå for 32.500,- førstemann med pengene får bilen, nesten gratis :D"

 

Betyr dette at hvis jeg møter opp med ca 32' så får jeg bilen nesten gratis? :P Synes ikke det var så gal pris med tanke på hva andre radoer går for, men skulle likt at du hadde lagt ut mer bilder. husk: BILDER SELGER!

 

Lykke til :)

 

Ja ska legge ut flere bilder... Men dem ligger nå på den andre pcn min å den er nede for øyeblikket... Ja er jo nesten gratis, en det andre radoer går for... Har jo lagt litt i deler allerede... Men at jeg skal kjøpe meg en rado i fremtiden igjen, JA det skal jeg... Er jo helt råe biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med: er lei av hele bilen og oppstyret?

 

Er en god del som ikke liker bilen min her jeg bor. Den bråker vist for mye, har sotet bakrute så dem ikke kan se hvem jeg har på når jeg er ute å kjøre, har ett ganske bra anlegg. Er så vidt jeg får fylt bensin hos han som har bensinstasjonen, siden han har vinduet åpent og vendt mot hovedveien. Så hører han når jeg kommer kjørende. Er meget skjelden ute å kjøre etter kl 11 på kvelden og nesten aldri ute å kjøre i helgene. Å tilogmed når jeg ikke er å kjøre så er det jeg som har vært ute å kjørt å brooooma me biln. å jeg er ikke en som ligger å råå kjører! Er folk her som har fritidsproblema, er sånn det er å bo på en liten plass...

Så den trenger å komme til en ny plass og nytt område. Gjerne med flere Corrado'er. Så er bare å løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med: er lei av hele bilen og oppstyret?

 

Er en god del som ikke liker bilen min her jeg bor. Den bråker vist for mye, har sotet bakrute så dem ikke kan se hvem jeg har på når jeg er ute å kjøre, har ett ganske bra anlegg. Er så vidt jeg får fylt bensin hos han som har bensinstasjonen, siden han har vinduet åpent og vendt mot hovedveien. Så hører han når jeg kommer kjørende. Er meget skjelden ute å kjøre etter kl 11 på kvelden og nesten aldri ute å kjøre i helgene. Å tilogmed når jeg ikke er å kjøre så er det jeg som har vært ute å kjørt å brooooma me biln. å jeg er ikke en som ligger å råå kjører! Er folk her som har fritidsproblema, er sånn det er å bo på en liten plass...

Så den trenger å komme til en ny plass og nytt område. Gjerne med flere Corrado'er. Så er bare å løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en god del som ikke liker bilen min her jeg bor. Den bråker vist for mye, har sotet bakrute så dem ikke kan se hvem jeg har på når jeg er ute å kjøre, har ett ganske bra anlegg. Er så vidt jeg får fylt bensin hos han som har bensinstasjonen, siden han har vinduet åpent og vendt mot hovedveien. Så hører han når jeg kommer kjørende. Er meget skjelden ute å kjøre etter kl 11 på kvelden og nesten aldri ute å kjøre i helgene. Å tilogmed når jeg ikke er å kjøre så er det jeg som har vært ute å kjørt å brooooma me biln. å jeg er ikke en som ligger å råå kjører! Er folk her som har fritidsproblema, er sånn det er å bo på en liten plass...

Så den trenger å komme til en ny plass og nytt område. Gjerne med flere Corrado'er. Så er bare å løp og kjøp!

 

Heh, det hadde jeg driti i for å si det sånn... (Hvis det er eneste grunnen da? ! )

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK nu er bilen ute for salg, denne skal vekk nå. Jeg er blitt lei bilen og hele oppstyret med denne bilen her jeg bor...

Men hva syns dere om prisen på bilen?

Synes det er helt grei pris, eller va?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1429091;username=

Er jo en bra bil å kjøpe med tanke på rust? De salter vel ikke der du bor? har bodd der oppe sjøl og det var ikke mye salting der!!!:P

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en bra bil å kjøpe med tanke på rust? De salter vel ikke der du bor? har bodd der oppe sjøl og det var ikke mye salting der!!!:P

 

dem salter overhodet ikke her oppe.... så bilen er fin den :D

Skal kjøpe meg en annen bil nå oxo... Så jeg trenger cash...

Politiet har allerde klikket på bilen min, pga av den lager mere lyd en andre biler her...

så for se ka som skjer... Er en fra troms som er intrs i bilen. 32.500,- for den syns jeg er meget billig.. Ser jo va andre biler går for. Vist jeg har bodd sør, så tror jeg det ikke hadde vært noen problem å få solgt den for den prisen. Tror det er ingen sørfra som gidder å hente en bil i finnmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem salter overhodet ikke her oppe.... så bilen er fin den :D

Skal kjøpe meg en annen bil nå oxo... Så jeg trenger cash...

Politiet har allerde klikket på bilen min, pga av den lager mere lyd en andre biler her...

så for se ka som skjer... Er en fra troms som er intrs i bilen. 32.500,- for den syns jeg er meget billig.. Ser jo va andre biler går for. Vist jeg har bodd sør, så tror jeg det ikke hadde vært noen problem å få solgt den for den prisen. Tror det er ingen sørfra som gidder å hente en bil i finnmark.

 

Bråker bilen din ulovlig mye, eller bråker den bare mer enn andre biler? Syns alt du skriver her virker veldig rart. Så lenge det ikke er ulovlig støynivå den lager og ikke kjører unødvendig bråkete har vel ikke en gang politet noe de skulle ha sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er drøyt rart... trodde det var ting som bråker mer enn en Corrado med simmons eff.anlegg(snø scooter hehe). Behold bilen din og gi snuten og alle andre som bryr seg fingeren!

 

Næ trur ikke det her jeg bor... Her i bygda er det min bil som bråker mest.

På kontrollen fikk jeg 117db på eksos anlegget...

Neste bil jeg skal ha er E300. Tenkte jeg. Så jeg trenger litt penger til det kjøpet.

Men dere er velkommen med corradoen deres her oppe... Så kan vi kjøre på rekke å rad... Trur dem hadde flippa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår