Bead-lock Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Det som hadde vært best var om vi fikk samlet oss alle... Vi hadde en liten plan, men den har vi lagt ned... Så har vi snakket om div... Men er det noen som har noen skikkelige gode forslag om hva vi skal gjøre Natt1mai?? Samles en plass... med muligheter....:drive2 Fokserød er nevnt....Lasses, er nevnt..., Statoil Moheim er nevnt...var jo kjempesuksess for noen år siden med 300biler... Kanskje det hadde vært noe igjen??? Å så gjøre Porsgrunn utrygg?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Skal jo møtes natt til 1 vi ;) Det stemmer blir morro det ja, men vi må jo ha waffels først da og etterpå selvfølgelig;) Kanskje vi skulle slenge noen kroner i potten også, sånn for det lille ekstra. Regner med at Era er med på dette også:thumb Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Så i siste Amcar at det blir Cruising Natt til 1 mai. Var med på det ifjor, kjempekult, med politi eskorte å greier, maaaasse biler. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Crusing... er ikke det slik AMcar greie.. kjøre i 30 km etter noen kapselbiler i langlang rekke... Skal vel være slikt i Vestfold og Grenland... Men frågan er hva vi skal gjøre på kvelden... Det ungdommen kaller streetmeet...skikelig samling, dog ikke annonsert på annet vis enn jungelen...hehe Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Joda, godt poeng. Men er med på streetmeet ideen hvertfall. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Nå fikk en viss camaro parkert denna Poloen med slakke drivledd? Selv skrudde vi 142 og nå funker det varver lett 7000+rpm Vega har fått en skikkelig syk konstruksjon under så den skues sammen til Lørdag. Testes muligens på bane Søndag så da er vel natt1mai innen rekkevidde. Gardermoen Lørdag ja var der men fy så tragisk... Hans har rasa clutchen på LS13 så han skal hente ny i Bø i kveld. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Nå fikk en viss camaro parkert denna Poloen med slakke drivledd? Selv skrudde vi 142 og nå funker det varver lett 7000+rpm Vega har fått en skikkelig syk konstruksjon under så den skues sammen til Lørdag. Testes muligens på bane Søndag så da er vel natt1mai innen rekkevidde. Gardermoen Lørdag ja var der men fy så tragisk... Hans har rasa clutchen på LS13 så han skal hente ny i Bø i kveld. Era Litt vanskelig å bli parkert når en viss camaro eier feiger ut. Parkerte den camaroen 2 ganger på rad i fjor så ikke vanskelig å tenke seg til åssen det hadde gått i år heller. Har mast på den tidligere eier om at han må få den nye eieren til å stille. Men neida. Venter spent på mandagen som kommer jeg nå, blir moro å få titta litt nærmere på bilen din og Hans sin. Får håpe du får ferdig Vega`n ble litt skremt når jeg hørte at du mest sansynlig kom i Alfa`n. Tenkte at da var jo alt håp ute, ikke noe vits for oss andre og stille opp engang. Kommer dere nedover med volvoen også eller. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Jeg har fått meg sånn gåen kamaksel, må få tak i ny litt fort ja.. Og sku masse i helga, skal jo være klar den natten.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Godt å høre at du har samme innstilling som meg:thumb Hvor mange blir det som kommer fra Tønsberg da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hadde ikke det vært best om folk fra holmestrand, horten, tønsberg, sandefjord larvik og omegn samla seg på Nordbyen i Larvik litt tidlig på kvelden og spant videre til porsgrund/skien i kolonne? Kunne blitt en grei kolonne det :) Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 er det ikke nå snakket om Tønsberg...:deng Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Litt vanskelig å bli parkert når en viss camaro eier feiger ut. Parkerte den camaroen 2 ganger på rad i fjor så ikke vanskelig å tenke seg til åssen det hadde gått i år heller. Har mast på den tidligere eier om at han må få den nye eieren til å stille. Men neida. Venter spent på mandagen som kommer jeg nå, blir moro å få titta litt nærmere på bilen din og Hans sin. Får håpe du får ferdig Vega`n ble litt skremt når jeg hørte at du mest sansynlig kom i Alfa`n. Tenkte at da var jo alt håp ute, ikke noe vits for oss andre og stille opp engang. Kommer dere nedover med volvoen også eller. Nå har vel vi som har kontakt med landjord hørt en "litt" annen histore om detta ræse men. Hans har jo drifting 200SX så han prioritere vel viktigere ting... Tar med Alfa jeg holder jo det for og parkere grevlingen din hehehe slure slure slure no feste med sån grevling med 400hk eller? Oss ander det er grevling ligaen? har egentlig ikke noe og gjøre opp med dere jeg asså ikke så intresant og få en sjenende grevling i bakskjermen. Ler meg snart skakk av denna diskujon snart hehehe. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 er det ikke nå snakket om Tønsberg...:deng Åssn er det, har ikke Tønsberg sentrum vært avsteng tidligere om åra, eller? Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 joda. ,men det er vel noe på gang noe på utsiden.... Luzi..... vi trenger innfo:deng Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Åssn er det, har ikke Tønsberg sentrum vært avsteng tidligere om åra, eller? "100% naturlig"..... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg