Pacmania Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kjører en golf 94 med ca 167 tusen på meteren.. det jeg sliter med er dårlig kontakt slik at instrumentlysene blinker til tider.. noen fler som sliter med dette? noen som har noen råd ? Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Pacmania Kjører en golf 94 med ca 167 tusen på meteren.. det jeg sliter med er dårlig kontakt slik at instrumentlysene blinker til tider.. noen fler som sliter med dette? noen som har noen råd ? Hatt samme problemet på de 2 jeg har hatt... Måtte slå hardt i dahsbordet eller ta det fram og skru de til så de lyste... Men hadde kanskje hjulpet å kjøpe nye pærer og lodde de såvidt fast.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg