CrazyBat Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Heiii =) Noen som kanskje kan hjelpe meg? Jeg har satt på justerbart senkesett og senket det så det ligger i buen men, så subber det KUN på høyre side foran å ikke noen andre steder! Noen som har non forslag på hva det kan være??? -André- :web Siter audi 80, 94mod (solgt) ford currier, 97mob (solgt) golf 2, 87mod (solgt) honda prelude, 85mod (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Lik høyde?, både på justeringsdel på demperen.. og mellom dekk og hjulbue? Er jo ikke umulig at ene demperen er punktert.. Let etter oljesøl på demperen.. Eller bruk litt makt og press ned bilen over framhjula på hver side.. Du kan jo alltids heve bilen 1 cm.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyBat Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg justerte den høyere på siden hvor det subber ennå så hjalp det ikke.. Har sett etter om det er var noe oljesøl men, det var det heldig vis ikke =D He he, heve den er ikke aktuellt en gang :P ;-) Har fått en meget passenede høyde =)=) Siter audi 80, 94mod (solgt) ford currier, 97mob (solgt) golf 2, 87mod (solgt) honda prelude, 85mod (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg