teveo Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 vet ikke om det er ny Forza motorsport 2 som har sylda .. men jeg lurer litt på å skaffe meg en turboladda Skyline, ser at det er masse diskusjoner om hva som er mulig og ikke mulig mhp registrering av bilene.. Jeg tenkte jeg skulle kontakte en fyr på biltilsynet og se hva som er "offisiellt" om det da er mulig få noe godt svar fra det holdet. Kanskje bedre legge penga på en turboladda Porsche.. ?? :) :( Siter Trond - halden Porsche Owners Group Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 vet ikke om det er ny Forza motorsport 2 som har sylda .. men jeg lurer litt på å skaffe meg en turboladda Skyline, ser at det er masse diskusjoner om hva som er mulig og ikke mulig mhp registrering av bilene.. Jeg tenkte jeg skulle kontakte en fyr på biltilsynet og se hva som er "offisiellt" om det da er mulig få noe godt svar fra det holdet. Kanskje bedre legge penga på en turboladda Porsche.. ?? :) :( Blir vel hvertfall en god del mindre papirarbeid:idea: Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andnor Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det mulig å få en liste over krav som følger disse bilen og det å kunne kjøre drift batle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Er det mulig å få en liste over krav som følger disse bilen og det å kunne kjøre drift batle? 6 punkt bur, 4 punkt seler, hovedstrømsbryter, Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 må du være med i proklassen eller går det ann å være med i clubklassen (nybegynnere) for der er det vel inget krav om seler og bur. er det sånn at man må være Veldig god i drifting for å være med på sponsoravtalen? er det lov å få fler sponsorer på bilen? hvor mye er bilene gått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 http://www.japanauto.no der er vel de fleste som er her(har ikke lest hele tråden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg